ویدیو/ این دختر هندی، عمو پورنگ و محسن یگانه را با هم غافلگیر کرد!

عمو پورنگ که به هند سفر کرده، ویدیویی منتشر کرده که غافلگیر شدنش به خاطر خوانش آهنگ مشهور محسن یگانه توسط یک دختر جوان هندی را نشان می دهد.

primary_image
کد خبر : ۲۲۱۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - تابستان دو سال قبل داریوش فرضیایی آخرین برنامه اش، «کلبه عموپورنگ» را در تلویزیون روی آنتن برد و از آن زمان تاکنون دیگر خبری از او در قاب جادویی تلویزیون نیست.

در این مدت نیز شایعات متعددی درباره عدم حضور او در تلویزیون مطرح شده است. ادعای اصلی این بود که تلویزیون دیگر قصد کارکردن با داریوش فرضیایی را ندارد و برای همیشه شخصیت عمو پورنگ را از تلویزیون کنار گذاشته است.

این ادعا البته خیلی زود هم با واکنش صداوسیمایی ها روبرو شد و در برابرش موضع گرفتند. آن ها گفتند که اتفاقا مشکلی با عمو پورنگ ندارند و حذف شدنی در کار نبوده است.

اما واقعیت این است که دو سالی می شود که عمو پورنگ در تلویزیون دیده نمی شود و پس از ماجرای آهنگ جنجالی ساسی مانکن، صدای رسانه های نزدیک به صداوسیما هم درآمد و به خاطر حذف عمو پورنگ دست به انتقاد زدند.

البته این بار رسانه ملی تمایلی به واکنش نشان دادن نداشت و از کنار انتقادها گذشت، تا باز هم ماجرای عدم حضور عمو پورنگ در قاب جادویی در هاله ای از ابهام باقی بماند.

با این حال اکنون عمو پورنگ بدون اهمیت دادن به این حواشی، ویدئویی از یک دختر جوان هندی منتشر کرده که آهنگ مشهور محسن یگانه را در حضور او به زیبایی اجرا می کند و به همین خاطر غافلگیر می شود.

حجم ویدیو: ۷.۰۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۳ دانلود ویدیو
۰
ارسال نظر