خطر مرگ نیز "بریتنی اسپیرز" را راضی به آشتی با پدرش نکرد!

بریتنی اسپیرز اعتراف کرده است هرگز پدرش را به خاطر سوء استفاده‌ها و آسیب‌هایی که به او زده است نخواهد بخشید.

primary_image
کد خبر : ۲۲۰۷۱۶
0

وقت صبح-بریتنی اسپیرز خانم خواننده مشهور حتی پس از وضعیت سلامتی خطرناک و قطع شدن پای پدرش نیز راضی به آشتی با او نشده است! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بریتنی اسپیرز خانم خواننده مشهور در میان مشکلات سلامتی جیمی پدرش بی‌تفاوت است! شایعه شده بود که بریتنی اسپیرز پس از آن که پدرش مجبور به قطع پایش شد با او تماس گرفته است با این حال به نظر می‌رسد این شایعات نادرست بودند.

اخیراً گزارش شده بود بریتنی 42 ساله، به دنبال آشتی با جیمی اسپیرز پدر 71 ساله خود است که با عوارض مختلف سلامتی و فوریت‌های پزشکی از جمله قطع پا دست و پنجه نرم می‌کند.

با این حال پس از آن تایید شد که دیدار مجدد این پدر و دختر چیزی بجز شایعات نیستند و خانم خواننده هنوز آماده آشتی و بخشیدن پدرش نیست! 

همچنین گزارش‌هایی مبنی بر اینکه اسپیرز دلش برای جیمی تنگ شده است یا کمک مالی او به پدرش رد شدند. 

اگرچه گفته می شود که شاهزاده خانم پاپ بیشتر و بیشتر با لین اسپیرز، مادرش و جیمی لین اسپیرز و برایان اسپیرز خواهر و برادرش ارتباط برقرار کرده است، رابطه او با پدرش پس مشکلاتشان هنوز بهبود پیدا نکرده است.

اسپیرز در کتاب خاطرات اخیر خود جزئیات روابط پر فراز و نشیب خود با پدرش را شرح داد و چندین دهه آزار عاطفی، فیزیکی و مالی که در طول 13 سال تحت سرپرستی بودنش تجربه کرد را فاش کرد.

او در مورد کنترلگری پدرش نوشت: «من فکر می‌کنم پدرم تنها من را به عنوان وسیله‌ای برای پول درآودن می‌بیند!»

جیمی اسپیرز امیدوار است به زودی با دخترش آشتی کند اما به نظر می‌رسد بریتنی در تصمیم خود ثابت قدم است.

در واقع خانم خواننده فاش کرده است هرگز پدرش را به خاطر سوء استفاده‌ها و آسیب‌هایی که به او زده است نخواهد بخشید.

۰
ارسال نظر