پسر ارشد "برد پیت" و "آنجلینا جولی" چهره واقعی پدرش را رو کرد

مدوکس، پسر 22 ساله برد پیت و آنجلینا جولی در کتاب خاطراتش چهره واقعی پدرش را فاش خواهد کرد.

primary_image
کد خبر : ۲۲۰۷۰۸
0

وقت صبح-مدوکس، پسر برد پیت و آنجلینا جولی در کتاب خاطرات جنجالی خود رابطه تیره و تار برد پیت با فرزندانش را فاش خواهد کرد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مدوکس جولی-پیت در کتاب خاطراتش به بزرگ شدن با پدر مشهورش خواهد پرداخت. 

مدوکس جولی پیت، پسرخوانده برد پیت، در حال نوشتن کتاب خاطراتی در مورد رابطه خود با پدرش است. منبعی فاش کرده است این کتاب با عنوان «عزیزترین بابا» به پیچیدگی‌های رابطه برد پیت و فرزندانش خواهد پرداخت. این کتاب گزارشی از فراز و فرودها، پیروزی‌ها و مصیبت‌های آن‌ها خواهد بود.

این منبع آگاه فاش کرد: «این کتاب چشم اندازی منحصر به فرد از زندگی خصوصی یکی از چهره‌های مشهور هالیوود را به خوانندگان ارائه می‌دهد.» 

پیش از این گزارش شده بود که پسر دیگر برد پیت، پکس، او را در یک پست کوبنده در روز پدر در سال 2020 «انسانی وحشتناک» خطاب کرده بود. در حالی که زاهارا نام خانوادگی پدرش را از شناسنامه خود حذف کرد.

مدوکس، پسر ارشد برد می‌خواهد به روابط تیره و تار آن‌ها بپردازد. با این حال، ستاره هالیوودی همچنان در تلاش است رابطه خود با فرزندانش را بهتر کند.

منبعی به این رسانه گفت: «برد پیت همچنان عاشق فرزندانش است. او در طول روند طلاقش از آنجلینا جولی زمان گرانبهای زیادی را با فرزندانش از دست داد. حالا او مصمم است که دیگر زمانی را از دست ندهد.»

پیش از این آنجلینا جولی درباره طلاقش از برد پیت: «خانواده من زمان بسیار بدی را پشت سر گذاشت. ما هنوز در تلاشیم تا این واقع تلخ را پشت سر بگذاریم.»

۲
ارسال نظر