جیمین و جونگکوک سربازی را در کنار یکدیگر سپری خواهند کرد!

جونگکوک و جیمین اعضای صمیمی و محوب گروه بی‌تی‌اس خدمت سربازی خود را در کنار یکدیگر به پایان خواهند رساند!

primary_image
کد خبر : ۲۲۰۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-جونگکوک و جیمین از گروه بی‌تی‌اس به عنوان «سربازان همراه» در خدمت سربازی ثبت نام می‌کنند! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، خبر جدید از روند ثبت نام سربازی کوچکترین اعضای گروه بی‌تی‌اس خیال آرمی‌ها را راحت کرده است.

جونگکوک و جیمین از گروه بی‌تی‌اس قرار است با هم تحت سیستمی به نام «سربازان همراه» در ارتش نام نویسی کنند. با این حال این به چه معناست و چه تفاوتی با سربازی بقیه اعضا دارد؟

در اطلاعیه انگلیسی، آرمی‌ها خبردرا شدند که که جونگکوک و جیمین نه فقط در یک روز سرباز می زنند، بلکه با هم سرباز خواهند شد. در نسخه کره‌ای این اطلاعیه نیز از عنوان «سربازان همراه» استفاده شده است.  

«سربازان همراه» به این معنی است که جونگکوک و جیمین به یک مرکز آموزشی اولیه اعزام می‌شوند. پس از آموزش اولیه آن‌ها به واحدهای زندگی یکسان در پایگاه اعزام و همزمان ترخیص می‌شوند.

بیشتر شرایط مانند سربازی عادی است اما برخی از موارد خاص برای این نوع خدمت وجود دارد.

یکی از قوانین مهم این است که متقاضیان نمی‌توانند برای شاخه دیگری از ارتش، از جمله شاخه‌هایی مانند نیروی دریایی، نیروی هوایی یا خدمات جایگزین درخواست دهند.

همچنین یک موضع سختگیرانه در مورد چگونگی تعیین یک رابطه نزدیک وجود دارد. در حالی که مواردی مانند خانواده، دوستان مدرسه و غیره پذیرفته می‌شوند اما اگر معلوم شود که به دلایل دیگری مانند سربازی زودهنگام انجام شده است این درخواست رد خواهد شد.

آرمی‌ها پس از شنیدن این خبر نمی‌توانستند پنهان کنند که چقدر از اینکه جونگکوک و جیمین در طول دوران سربازی با هم خواهند بود، احساس آرامش کردند. سربازی می‌تواند تجربه‌ای تنها و غم انگیز باشد اما در کنار هم بودن قطعا کمی از اضطراب و نگرانی این اعضای گروه بی‌تی‌اس کم خواهد کرد.

۱
ارسال نظر