اعتراف بیلی آیلیش: من "ترنس" هستم!

بیلی آیلیش در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا او ترنس است ستاره پاپ با خنده پاسخ داد: «معلوم نبود؟ من متوجه نشدم مردم نمی‌دانند!»

primary_image
کد خبر : ۲۲۰۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
0

.به گزارش وقت صبح به نقل از indepentent؛ بیلی آیلیش همراه برادرش به شب‌نشینی آکادمی رفت درحالی‌که این چند روز خبرها نه فقط به موفقیت‌های پی‌درپی او در دنیای موسیقی بلکه به زندگی خصوصی‌اش جلب شده بود.

آیلیش در مصاحبه با نشریه ورایتی شماره نوامبر به کتی استفان، روزنامه‌نگار ورایتی گفته بود: «هیچ‌وقت واقعاً احساس نمی‌کردم که بتوانم با دختران خیلی خوب ارتباط برقرار کنم. من خیلی دوستشان دارم. ... من واقعاً جذب آن‌ها شده‌ام. ... من از نظر جسمی جذب آن‌ها هستم؛ اما من از آن‌ها و زیبایی و حضورشان نیز بسیار می‌ترسم.«

در فرش قرمز روز شنبه دوم نوامبر، در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا او «دگرباش» (queer ) است ستاره پاپ با خنده پاسخ داد: «معلوم نبود؟ من متوجه نشدم مردم نمی‌دانند!»

بیلی آیلش در مهمانی آکادمی سبک جدید ایتالیایی اش را حفظ کرده بود که در آن رسوی کوچک مشکی را پشت سرش گره زده بود. این نوع سرپوش را در هفته مد میلان و در مجموعه های خانه مد گوچی و ورساچه دیده‌ایم.

آیلیش اخیرا رابطه عاشقانه‌ای با جسی رادرفورد، خواننده داشت، اما در گذشته به تمایلات جنسی خود اشاره کرده بود اما نه به‌صورت واضح. او در مصاحبه روز شنبه گفت تمایلی ندارد درباره این موضوعات و اعلام عمومی گرایش جنسی صحبت کند.

۰
ارسال نظر