نامزد جدید "برد پیت" تنها پناهش برای غصه دوری فرزندانش است!

حضور اینس دِ رامون در زندگی برد پیت استرس و ناراحتی آقای بازیگر را به طور واضح کاهش داده است.

primary_image
کد خبر : ۲۲۰۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
1

وقت صبح- اینس دِ رامون، نامزد جدید برد پیت تنها حامی آقای بازیگر در میان جنجال و درگیری با خانواده‌اش است! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، برد پیت از داشتن اینس دِ رامون، نامزدش، در میان اختلافات خانوادگی خود احساس خوشبختی و آرامش می‌کند.

برد پیت اخیرا توسط پکس، پسر 19 ساله خود و آنجلینا جولی به عنوان پدری وحشتناک توصیف شده است.

برد پیت پس از ادعاهای تکان دهنده پسرش پکس در مورد این بازیگر، عشق و حمایت اینس دِ رامون، نامزدش جدیدش را داشت. طبق گزارشات نزدیکان آقای بازیگر شریک جدیدش او را سرپا نگه داشته است.

یک منبع نزدیک به آقای بازیگر درباره اختلافات خانوادگی اخیر پیت و فرزندخواندگانش گفت: «سالی وحشتناک و دیوانه کننده برای برد بود. اینس تنها اتفاق خوبی بود که برای برد پیت رخ داد.»

این منبع افزود: «حضور اینس در زندگی برد پیت استرس و ناراحتی آقای بازیگر را به طور واضح کاهش داده است. او باهوش، سر به زیر و حمایتگر است.»

ترساندن فرزندان

تنها چند روز پیش پکس یکی از فرزندخواندگان برد و همسر سابقش آنجلینا جولی، در پستی اینستاگرامی پدرش را به دلیل ترساندن فرزندانش و بی‌توجهی به احساسات آن‌ها مورد انتقاد شدید قرار داد.

پکس 19 ساله در حساب شخصی اینستاگرام خود جزئیات وحشتناکی درباره اخلاق پدرش منتشر کرد.

او با به اشتراک گذاشتن عکسی از برد پیت نوشت: «روز پدر را به این عوضی تبریک می‌گویم! تو بارها و بارها ثابت کردی که فردی وحشتناک و حقیر هستی.»

او در مورد خواهر و برادرانش زاهارا، شیلو و دوقلوها ویوین و ناکس گفت: «تو نسبت به چهار فرزند کوچک خود که در حضور تو از ترس به خود می‌لرزند هیچی توجهی نمی‌کنی و حتی احساس دلسوزی و همدلی نیز نداری.»

۱
ارسال نظر
  • محمد معصومی

    صبور دور
    صبوری دوری
    جمع آوری
    معرفت مرد و زن