این هنرمند ارمنی را چه قدر می شناسید؟

مارتیک قره خانیان با نام هنری مارتیک متولد ۲۶ تیر ۱۳۲۸ در فرح آباد آبادان ، خواننده ، آهنگساز ، تنظیم کننده و نوازنده گیتار ارمنی تبار اهل ایران و ساکن آمریکا است.

این هنرمند ارمنی را چه قدر می شناسید؟
کد خبر : ۲۲۰۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، مارتیک قره‌ خانیان با نام هنری مارتیک متولد ۲۶ تیر ۱۳۲۸ در فرح آباد آبادان است. او خواننده، تنظیم‌ کننده، آهنگساز و نوازنده گیتار ارمنی‌ تبار اهل ایران و ساکن آمریکا است. بهتر است که بدانید وی به دلیل صدای منحصر به فرد و آهنگ های شنیدنی اش مدت هاست که به یکی از خوانندگان محبوب ایرانی تبدیل شده است که مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

حال این موضوع را هم باید افزود که وی در سال ۱۳۵۵ ترانه حریر را به عنوان اولین ترانهٔ فارسی زبان خود خواند و گوگوش خواننده معروف را در کنسرتی در برج ایفل پاریس به عنوان نوازندهٔ گیتار به همرا گروه سل همراهی کرد و به این گونه می توان بیان کرد که او برای اولین بار به عنوان نوازنده بر روی صحنه رفت.

بعد از این موضوع و زمانی که او در خوانندگی فعالیت خود را شروع کرد، کنسرت‌ های متعددی را در خارج از کشور برای مخاطبان و طرفدارانش برگزار کرد که تمام این کنسرت ها به دلیل صدای فوق العاده و هم چنین آهنگ های زیبا و شنیدنی اش با استقبال خوب مردم به ویژه طرفدارانش رو به رو شد.

کنسرت های مارتیک در سال ۲۰۲۲

از آن جایی که این روز ها این خواننده معروف طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد، به همین دلیل خیلی از افراد به ویژه طرفداران او تمایل دارند تا در رابطه با کنسرت های مارتیک در سال ۲۰۲۲ بیشتر بدانند و این که این خواننده قرار است در سال ۲۰۲۲ اجرا های بعدی خود را در کجا برگزار کند؟ در این باره باید بگوییم که مارتیک در یکی از صحبت‌ های خود در رابطه با برگزاری اجرا های جدیدش این گونه بیان کرد که قرار است اجرا های به یاد ماندنی و زیبایی را برای طرفدارانش در کشور ترکیه برگزار کند تا آن ها بتوانند در اجرا های او حضور پیدا کنند و از آن لذت ببرند.

حال اگر طرفدار این خواننده معروف و سرشناس هستید و تمایل دارید تا در این باره اطلاعات کامل و دقیق تری را به دست آورید، پیشنهاد می کنیم که به شبکه‌ های مجازی این خواننده محبوب مراجعه نمایید، چرا که مارتیک در رابطه با اجرا های جدیدش اطلاعات دقیقی را در صفحه اینستاگرام خود برای طرفداران و مخاطبانش قرار می دهد. هم چنین وی زمان و مکان دقیق اجرا های خود را که قرار است در ترکیه برگزار کند نیز از طریق پیجش با طرفداران خود به اشتراک می گذارد.

نزدیک ترین کنسرت های این خواننده در کدام کشور است؟

از آن جایی که این خواننده معروف طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد، به همین دلیل سعی می‌ کند تا اجرا های متعددی را برای مخاطبان و طرفدارانش برگزار کند. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید یکی از نزدیک‌ ترین کشور هایی که این خواننده تا به اکنون اجرا داشته است ترکیه بوده است.

از آن جایی که رفت و آمد به کشور ترکیه برای مردم ایران راحت تر می باشد و هزینه کمتری را برای سفر به ترکیه پرداخت می کنند و هم چنین در سال های اخیر ایرانی های مقیم ترکیه بیشتر شده اند، به همین دلیل مارتیک همانند خیلی از خوانندگان ایرانی دیگر کنسرت‌ های متعددی را در ترکیه برگزار می کند تا مخاطبان او بتوانند به راحتی و با هزینه معقول تری در اجرا های او حضور پیدا کنند.

71ef717a188c838646712940f20d4b69-iranian-persian

این روز ها مشاهده می‌ شود که اکثر خوانندگان ایرانی در استانبول ترکیه، کنسرت‌ های متعددی را برای مخاطبانشان برگزار می‌ کنند که این موضوع شامل مارتیک نیز می‌ باشد. همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم از آن جایی که رفت و آمد به ترکیه آسان تر است و هزینه مناسب تری را نیز به همراه دارد، به همین دلیل اکثر خوانندگان اجرا های متعددی را در ترکیه شهر استانبول برای طرفدارانشان برگزار می‌ کنند تا به این گونه طرفداران و مخاطبان آن ها بتوانند به راحتی در اجرای آن ها حضور داشته باشند.

حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید تا به اکنون تمام اجرا هایی که این خواننده در استانبول داشته است، با استقبال خوب مردم به ویژه مخاطبانش رو به‌ رو شده است. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که او تا به اکنون اجرا های متعددی با سایر خوانندگان معروف ایرانی در استانبول داشته است.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در اینترنت علاوه بر جستجو و مشاهده فیلم اجرا های مارتیک می توانید به جستجو و دانلود فایل صوتی اجرای او نیز بپردازید و به این گونه به صورت صوتی به اجرای این خواننده محبوب بپردازید و از آن لذت ببرید.

منبع: انصاف نیوز

۰
ارسال نظر