"جین" فرمانده بقیه اعضای گروه "بی‌تی‌اس" در سربازی خواهد بود!

ممکن است اعضای گروه بی‌تی‌اس زودتر از آنچه آرمی‌ها انتظار داشتند کنار یکدیگر بازگردند!

primary_image
کد خبر : ۲۲۰۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-آرمی‌ها، طرفداران گروه بی‌تی‌اس، از شنیدن احتمال گردهم آمدن اعضای گروه زودتر از آنچه انتظار داشتند بسیار هیجان‌زده هستند!  

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، اعضای گروه بی‌تی‌اس ممکن است زودتر از آن که فکرش را می‌کردند پیش هم برگردند. جونگکوک و جیمین اعضای گروه مشهور کی‌پاپ بی‌تی‌اس به زودی خدمت سربازی اجباری خود را آغاز خواهند کرد.

حالا یک مجله کره جنوبی اعلام کرده است که این دو آیدل مشهور برای دوره آموزشی خود به گردانی خواهند رفت که جین، بزرگترین عضو گروه بی‌تی‌اس، در آن مربی سربازان است!

بنابراین ممکن است جین بار دیگر اعضای کوچک‌تر گروهش را به زودی ببیند و به آن‌ها آموزش دهد!  

در حالی که جین و جی‌هوپ در حال حاضر به عنوان دستیار مربی در خدمت سربازی مشغول به کار هستند، جی‌هوپ وظایف خود را در مکان دیگری انجام می‌دهد.

تضمینی وجود ندارد که جین مستقیماً یه جونگکوک و جیمین آموزش دهد زیرا چندین دستیار مربی در این مکان وجود دارد. با این حال همچنان امکان این اتفاق وجود دارد و آرمی‌ها از شنیدن این خبر بسیار خوشحال هستند. 

تنها چند روز پیش گزارش شد که چهار عضو باقی‌مانده از گروه بی‌تی‌اس که ثبت نام خدمت سربازی خود را آغاز نکرده بودند در 11 یا 12 دسامبر روند ثبت‌نام خود را آغاز خواهند کرد. بنابراین تهیونگ، جیمین، نامجون و جونگکوک نیز به زودی خدمت سربازی خود را آغاز خواهند کرد!

اعضای این گروه پس از اتمام سربازی خود در سال 2025 بار دیگر به عنوان یک گروه فعالیت خود در صنعت موسیقی را آغاز خواهند کرد.

۲
ارسال نظر