ناامیدی و انتقاد طرفداران از بزرگترین مراسم کی‌پاپ سال؛ ماما 2023

مراسم موسیقی «ماما» سال 2023 در این هفته برگزار خواهد شد اما با انتقاد و ناامیدی طرفداران کی‌پاپ رو به رو شده است!

primary_image
کد خبر : ۲۱۹۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-بخش همکاری آیدل‌ها در مهم‌ترین مراسم موسیقی سال کی‌پاپ انتقاد شدید طرفداران را برانگیخته است! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جوایز ماما یا MAMA یکی از بزرگترین مراسم‌های جوایز موسیقی کره‌ است. امسال این مراسم در پایان سال و در روزهای 28 و 29 نوامبر در استادیوم توکیو دم در ژاپن برگزار خواهد شد.

 

در حالی که برخی اعلان‌های هیجان‌انگیز در مورد هنرمندانی که در این رویداد اجرا خواهند کرد وجود دارد؛ نمایش امسال با تهمت تقلب نیز مواجه شده است. 

هنرمندانی مانند ایتزی، انهایپن، ایتیز و ان‌میکس که امسال تاثیر شگفت انگیزی در صنعت کی‌پاپ داشتند نامزدهای بسیار کم یا نامزد دریافت هیچ جایزه‌ای در این مراسم نشدند.

اغلب اوقات در این جوایز نوعی اجرایی همکاری بین هنرمندان گروه‌های مختلف وجود دارد. این اجرا یکی از محبوبترین بخش‌های این مراسم بود.

اکنون اعلامیه جدیدی که در رابطه با جوایز ماما 2023 منتشر شده است، بسیاری از طرفداران کی‌پاپ را ناامید کرده است.

امسال قرار است مینی از گروه (G)I-DLE، یونجین از گروه LE SSERAFIM و شیاوتینگ از گروه Kep1er همراه با طراحان رقص بادا لی و مونیکا اجرا کنند. 

این دختران آیدل‌های بسیار با استعدادی هستند اما بسیاری از طرفداران می‌ترسند این گروه از آیدل‌ها مثل پارسال به تنهایی مشغول به اجرا شوند.

برخی همچنین فکر می‌کنند که ناامیدکننده است که آیدل‌های دیگر گروه‌های دخترانه محبوب فعلی مانند اِسپیا، آیو و نیوجینز در این اجرا حضور ندارند.

۰
ارسال نظر