4 عضو دیگر "بی‌تی‌اس" نیز به سربازی اعزام شدند!

جونگوک، جیمین، تهیونگ و نامجون اعضای گروه کی‌پاپی «بی‌تی‌اس» نیز فرایند صحبت نام سربازی خود را آغاز کردند!

primary_image
کد خبر : ۲۱۹۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-جونگکوک کوچکترین عضو گروه بی‌تی‌اس به زودی خدمت سربازی خود را آغاز خواهد کرد و بقیه اعضای گروه نیز روند ثبت نام خود را آغاز خواهند کرد. 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جونگکوک در بیانیه‌ای خطاب به نوشت: «از انتشار این خبر غمگینم و در عین حال خیالم راحت شده است!»

جونگکوک از ماه آینده خدمت سربازی اجباری کره جنوبی را آغاز خواهد کرد. در حالی که اعضای دیگر گروه جیمین، تهیونگ و نامجون در حال آماده شدن برای اعزام به خدمت سربازی هستند.

جونگکوک به تازگی اعلام کرد که در ماه دسامبر دوران سربازی خود را آغاز خواهد کرد. پس از آن کمپانی بیگ‌هیت که مدیریت این گروه را برعهده دارد اعلام کرد بقیه اعضای گروه جیمین، تهیونگ (V) و نامجون (RM) نیز روند اعزام خود را آغاز کرده‌اند. 

جونگ کوک 26 ساله در بیانیه خود نوشت: «در ماه دسامبر، سفر جدیدی را آغاز خواهم کرد. برای مدت کوتاهی شما را ترک می‌کنم تا در ارتش خدمت کنم. وقتی این خبر را به اشتراک می‌گذارم، از یک طرف احساس ناراحتی می‌کنم و از طرف دیگر، خاطرات ارزشمندی را با آرمی‌ها به یاد می‌آورم که خیالم را راحت و قلبم را گرم می‌کند.»

او آرمی‌ها طرفداران پر و پا قرص گروهش  را تحسین کرد و گفت: «خنده، حمایت و عشق شما من را به این نقطه از زندگی رسانده است. خیلی ممنون که از رویای من حمایت کردید و در تمام طول سفر همراهم بودید.»

جونگکوک اولین آلبوم خود به نام «گولدن» را اوایل ماه جاری منتشر شد.  او برای آرمی‌ها توصیه‌هایی به طرفداران داشت: «تا زمانی که من در سربازی هستم منتظر بمانید، یک سال و نیم زمان زیادی است. بنابراین نمی‌توانم خودخواه باشم. در زمان برگشتم قول می‌دهم در اوج و مثل همیشه در تلاش برای بهتر شدن باشم.»

او این بیانیه را با آرزوی سلامتی برای هواداران به پایان رساند و افزود: «دلم برای شما تنگ خواهد شد زیرا منتظر روزی هستم که بتوانیم دوباره همدیگر را ببینیم و داستان های جدیدی را به اشتراک بگذاریم. لطفاً مریض نشوید و سالم بمانید. تک تک شما را دوست دارم.»

۵
ارسال نظر