عکس/ حمایت باور نکردنی نیوشا ضیغمی از جنجال عجیب شهربانو منصوریان

نیوشا ضیغمی هنرمند مشهور سینما با انتشار کامنتی پای پست اینستاگرامی بحث برانگیز شهربانو منصوریان از او به طور ویژه حمایت کرده است‌.

primary_image
کد خبر : ۲۱۹۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- در چند سال گذشته اغلب فعالیت‌های شهربانو منصوریان قهرمان ۳۷ ساله ووشوی ایران در شبکه‌های اجتماعی با حواشی متعددی همراه بوده است.

البته طرفداران این ووشوکار مشهور در فضای مجازی همواره در دو دسته جای گرفته اند.

گروه اول کسانی هستند که فعالیت‌های حاشیه ای این ورزشکار پرافتخار را در فضای مجازی دور از شأن یک ملی پوش قهرمان می‌دانند و همواره از او‌ بابت این موضوع انتقاد کرده اند.

اما برخی دیگر فعالیت‌های گسترده مجازی منصوریان را یک امر عادی از سوی این چهره مشهور می دانند.

shmans0rian_vaghtesobh

 همچنین این دسته از هواداران منصوریان معتقدند او در جایگاه یک فرد پر طرفدار باید مخاطبش را در جریان روزمره‌های زندگی‌اش قرار بدهد.

با این حال عضو ارشد خواهران منصوریان در روزهای اخیر بار دیگر با انتشار یک ویدئو جنجالی در صفحه شخصی اش حسابی خبرساز شده است.

او با نمایش ویدئویی از استایل خودش به سبک و سیاق مربی مشهور سوپرلیگ بسکتبال ترکیه سعی کرده این بار به روش متفاوتی توجه کاربران مجازی را جلب کند.

در همین راستا حالا نیوشا ضیغمی هنرمند مشهور سینما با انتشار کامنتی پای پست شهربانو منصوریان از او حمایتی تمام عیار کرده و مدعی شده که خیلی از افراد در دنیا آرزو دارند شبیه این ورزشکار باشند.

۰
ارسال نظر