سوپرمدل برزیلی از بلایی که بر صورتش آورده گفت!

آندریا لیما بلاخره سکوت خود درباره دلیل تغییر چهره ناخوشایندش را شکست!

primary_image
کد خبر : ۲۱۹۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-سوپرمدل مشهور آدریانا لیما سکوتش درباره واکنش طرفداران به چهره عجیب و غریبش را شکست! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مدل مشهور ویکتوریا سیکرت بر روی فرش قرمز غرقابل تشخیص بود. چهره متفاوت خانم سوپرمدل واکنش شدیدی از سوی کاربران اینترنتی در پی داشت. 

انبوهی طرفداران آدریانا لیما را متهم به انجام عمل های زیبایی کردند. آدریانا نیز با واکنشی تند جواب این اتهامات را داد: «این چهره یک مادر پرمشغله است!» 

او ادعاهای جراحی را رد کرد و عکسی بدون آرایش به اشتراک گذاشت. خانم سوپرمدل در توضیح این عکس نوشت: «این چهره یک مادر خسته و پرمشغله است. من باید از فرزندانم و همینطور حیوان‌های خانگیمان مراقبت کنم. از نگرانی‌های شما متشکرم.»

علیرغم این اتهامات، طرفدارانی نیز وجود داشت که از او دفاع کردند.  یکی از کاربران نوشت: «این واقعیت زندگی یک مادر با مسئولیت‌های بزرگ کردن فرزندان و اداره یک خانواده است.»

این مادر سه فرزند به خاطر فعالیت خود در صنعت مد و فشن شناخته می‌شود. خانم مدل پس از مادر شدن تصمیم گرفت بخاطر چیزی بیش از صورت و بدن خود شناخته شود.  

آدریانا در مصاحبه‌ای در سال 2020 فاش کرد دو دختر بزرگش راه او را دنبال می‌کنند و استفاده از محصولات آرایشی و زیبایی را آغاز کرده‌اند: «من سعی می‌کنم به آنها بیاموزم که خودشان را دوست داشته باشند. برای سلامتی بدنشان غذای سالم بخورند و همچنین با کمک مدیتیشن مراقبت از سلامت روانی خود را تمرین کنند.»

آدریانا در مجموع سه فرزند دارد. دو فرزند از ازدواج سابق و یک پسر از همسر کنونی خود. 

آدریانا یک حرفه مدلینگ به تمام معنا را تجربه کرد. او از سال 1999 تا 2018 به عنوان یکی از موفق‌ترین مدل‌های برند ویکتوریا سیکرت فعالیت داشت و سفیر برندهای مانند میبلین، پوما و شوپارد بود.

منبع: www.mirror.co.uk

ترجمه: وقت صبح

۳
ارسال نظر