عکس/ هادی چوپان با این تصویر فتوشاپی برای رقبایش خط و نشان کشید

هادی چوپان در اقدامی عجیب یک تصویر فتوشاپی از خودش منتشر کرده و برای رقبای جنجالی اش در مسترالمپیای 2024 خط و نشان کشیده است.

عکس/ هادی چوپان با این تصویر فتوشاپی برای رقبایش خط و نشان کشید
کد خبر : ۲۱۸۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
7

وقت صبح - هادی چوپان که قهرمانی مسترالمپیا 2022 را به دست آورده بود، با اعتماد نفس بالا گفته بود که حتما قهرمانی 2023 را هم به دست خواهد آورد. اما پس از آنکه به نایب قهرمانی رسید، صحنه را به حالت قهر ترک کرد.

او بعد هم از عصبانیت اش ابراز پشیمانی کرد و از لانسفورد قهرمان مسترالمپیا 2023 عذرخواهی کرد. گرگ ایرانی سپس در برابر مردم ایران هم ابراز شرمندگی کرد و قول داد که قهرمانی 2024 را به ایران بیاورد.

MjQ4MzkN3hQP

هادی چوپان پس از آن هم ویدئوهایی از تمرینات سنگین اش در یک باشگاه بدنسازی در کالیفرنیا منتشر کرد و گفت که تلاش اش برای مسترالمیپا 2024 را به شکلی سخت آغاز کرده است.

اما این ویدئو سبب شد تا برخی رسانه ها ادعای ماندگار شدن گرگ ایرانی در آمریکا را مطرح کنند.

او هنوز اعلام نکرده است که تا چه زمانی در آمریکا خواهد ماند و سپس به ایران بر می گردد. اما به نظر می رسد که چوپان به زودی به شیراز باز می گردد.

با این حال چوپان به تازگی هم یک تصویر فتوشاپی از خودش منتشر کرده که کره زمین را در دست دارد و به شکل مستقیم برای رقبایش خط و نشان کشیده است.

۱۶
ارسال نظر
  • رسول

    اقای چوپان.... مرد غیرتمند لرستان..... خیلی دارند روی شخصیت شما کار می کنند و دارند از شما یه سلبریتی برای امیال خودشان می سازند.... مواظب دور و برت باش.... داداشمی..

  • محمدترکمن

    ای بابا این چوپان دروغگو شورشو درآورده بسه دیگه..ازسردارآزمون یادبگیرین برای ایران وهرایرانی افتخاری ست

    • امیر

      لعنت بر دوتاشون

  • ناشناس

    واقعا خجالت بکشید، بخاطر پول هر غلطی میکنید، عکس فتوشاپی چیه، اون زحمت میکشه، مثل امثال شما نیست...

  • ناشناس

    زنده باد دلاور
    بهت افتخار میکنم

  • مسعود

    هادی چوپان افتخار تاریخ ایران .

  • ساقی

    داداش این فتوشاپه ؟ اگه این فتوشاپه دیگه از من جنس نگیر از پیک موتوری سر کوچه بگیر . هادی چوپان همین که شده قهرمان المپیک بازم دمش گرم تو که قهرمان جنس اشتباهی مشتی