عکس/ تیپ شیک و جسورانه پریناز ایزدیار در جشنواره‌ای خارجی!

پریناز ایزدیار بازیگر مطرح این روزهای سینمای ایران در جشنواره رباط مراکش شرکت کرده است.

عکس/ تیپ شیک و جسورانه پریناز ایزدیار در جشنواره‌ای خارجی!
کد خبر : ۲۱۸۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- عکسی از پریناز ایزدیار در این جشنواره منتشر شده که او را با تیپ شیکی نشان می‌دهد. 

پریناز ایزدیار تیپ شیک و جسورانه زد.

چرا پریناز ایزدیار بی‌حاشیه است؟ 

بهار: به نظر می‌رسد انتظارمان برای حداقل یک قدم اشتباه از پریناز ایزدیار به جایی نرسد و او به شکل عجیبی در یک حرکت مستمر رو به جلو به فعالیت سینمایی خود ادامه می‌دهد و از رقابت با ترانه علیدوستی، طناز طباطبایی، نگارجواهریان و الناز شاکردوست کوچک‌ترین واهمه‌ای نداشته باشد. 

آخرین کارش «ملاقات خصوصی» که با یک فیلمساز جوان بود با استقبال تماشاگران روبه‌رو شده است و از هفته آتی سریال جیران نیز اکران خواهد شد. 

از سال ۱۳۹۳ تا به امروز کافی است پرونده او را مرور کنیم: سریال شهرزاد (سه فصل، حسن فتحی)، ابد و یک‌روز (سعید روستایی)، متری شیش و نیم (سعید روستایی)، ویلایی‌ها (منیره قیدی‌)، مغز استخوان (حمیدرضا قربانی)، سرخپوست (نیما جاویدی‌)، خوک (مانی حقیقی‌)، لتیان (علی تیموری)، هت تریک (رامین لوافی‌نژاد)، سه کام حبس (سامان سالور) ملاقات خصوصی (ایمان شمس)، سریال جیران (حسن فتحی) 

نکته جالب در مورد ایزدیار این است که او تقریبا در هیچ جنجال سیاسی و اجتماعی ورود نمی‌کند و فقط حساسیت ویژه‌ای به مسئله حقوق حیوانات از خود نشان داده و بارها استوری‌هایی در حمایت از حیوانات و توبیخ شکارچیان منتشر کرده است. 

هیچ اطلاعی هم از سفرهای خارجی و تفریحی‌اش در دست نیست. چه عنصری باعث شده که ایزدیار این چنین سنجیده و دقیق گام بردارد؟ آیا او مشاورانی دارد که فیلمنامه‌های پرشماری که برایش ارسال می‌شوند را مطالعه می‌کنند و به او درانتخاب نقش‌ها مشاوره می‌دهند؟ 

آیا کارگردان‌ها ملاک اصلی او برای انتخاب نقش‌ها هستند؟ و یا بازیگران نقش‌های روبه‌رو؟ همه می‌دانیم که او دو حامی و مشوق بسیار قوی در سینمای ایران داشته است. 

سعید ملکان و حسن فتحی. این دو نفر که به خاطر تجارب حرفه‌ای خود به سرعت پتانسیل ایزدیار را درک‌کردند و به او در طی کردن پلکان موفقیت کمک کردند. 

همان طور که در دهه هشتاد، مانی حقیقی و اصغر فرهادی حامی و راهنمای ترانه علیدوستی برای رسیدن به مدارج موفقیت بیشتر بودند.

۳
ارسال نظر