عکس/ "ادل" با پرچم فلسطین در کنسرت حاضر شد!

پس از حمایت بلا حدید از مردم غزه، ادل خواننده معروف هم با پرچم فلسطین در کنسرتی حاضر شد.

عکس/ "ادل" با پرچم فلسطین در کنسرت حاضر شد!
کد خبر : ۲۱۸۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- بعد از درگیری‌های اخیر بسیاری از چهره‌های سرشناس ایران و جهان در حمایت از مردم فلسطین با پرچم این کشور حضور یافتند.

پیشتر بلا حدید و چند چهره هالیوودی از فلسطین حمایت کرده بودند و برخی از آنها حتی حاضر شدند قید قراردادهای تجاری خود را بزنند و روی اعتقادشان بمانند.

در جدیدترین خبر، ادل، خواننده مشهوری که با آهنگ‌های غمگین عاشقانه در ایران هم معروف شد در کنسرتی با پرچم فلسطین ظاهر شد.

Adel-new-pic

ناتالی پورتمن هم پیشتر در سال ۲۰۱۸  در اعتراض به دولت نتانیاهو، جایزه جنسیس را که به آن جایزه نوبل اسرائیل می‌گویند، رد کرد و گفت: «بدرفتاری با کسانی که از جنایات امروزی رنج می‌برند با ارزش‌های یهودی من مطابقت ندارد.»

او همچنین  به مناسبت اکران فیلم جدیدش در مصاحبه‌ای با روزنامه «عربید» در لندن، گفت: «قانون دولت_ملت اسرائیل نژادپرستانه و اشتباه است و این قانون بر زندگی بسیاری از مردم تاثیر می‌گذارد و من با آن موافق نیستم.»

حمایت دوآ لیپا از فسلطین

دوآ لیپا خواننده بریتانیایی_آلبانیایی‌تبار نیز همبستگی خود را با فلسطین اعلام کرده بود.

این خواننده همراه با خواهران حدید، به یهودستیزی و توهین به اسرائیل متهم شد و در آگهی شبکه ارزش‌های جهانی(world values network) که در نیویورک تایمز منتشر شد او را «تثلیث نامقدس ضد صهیونیستی» نامید.

لیپا البته ساکت نماند و گفت: «من در همبستگی با همه مردم مظلوم و رد هرگونه نژادپرستی هستم» و ادعاهای نادرست وحشتناک در شبکه‌های اجتماعی خود را رد کرد. 

۰
ارسال نظر