تصمیم ناگهانی "بیلی آیلیش" به پشیمانی بزرگش منجر شد!

بیلی آیلیش از ظاهر بلوند خود پشیمان است: «آنطور که می‌خواستم پیش نمی‌رفت.»

primary_image
کد خبر : ۲۱۸۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-بیلی آیلیش که با موهای رنگی رنگی خود به شهرت رسید از رنگ بلوند موهایش پشیمان است! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بیلی آیلیش با ظاهر بلوند خود، مرلین مونرو مت گالا 2021 بود. 

بیلی آیلیش موهای بلوندش را اصلا دوست نداشت. این خواننده در مصاحبه‌ای جدید با مجله لس آنجلس تایمز، فاش کرد که موهای بلوند او کمی فاجعه‌آمیز بود.

خواننده 21 ساله ابتدا به خاطر موهای آبی‌ خود شناخته شده بود. پس از آن با رنگ‌های بنفش تا مشکی و هر رنگی بین آن‌ها را امتحان کرد.

اما در مارس 2021، او تصمیم گرفت به جای رنگ موی سبز، بلوند پلاتینیوم را امتحان کند. با تغییر ناگهانی موهای رنگین کمانی معمولی این خواننده، طرفداران بسیار شگف زده شدند.

سرگرم کننده دردسرساز

«در ابتدا سرگرم کننده بود. من برای موهای بلوندم واقعا هیجان زده بودم. فکر می‌کردم با موهای بلوند بسیار زیبا و متفاوت خواهم شد. با این حال آنطور که من می‌خواستم پیش نرفت.»

ایلیش گفت: «من اصلاً خودم را نمی‌شناختم. انگار تمام شخصیتم با رنگ موهایم عوض شد.» 

پس از یک سال شگفت‌انگیز، این بازیگر گفت که همه‌گیری کرونا در سال 2020 او را دچار افسردگی کرده است. او به دنبال تغییر اوضاع روحی‌اش با تغییر ظاهرش بود.

او گفت: «در سال 2019، آن دوره از زندگی‌ام که موهایم را سبز رنگ کردم، کاملاً غیرقابل توقف بودم. احساس می‌کردم روی ماه هستم. و من به یاد دارم که در آن زمان، من در نهایت خوشحال بودم. قبلاً هرگز خوشحال نبودم و فقط می‌خواستم خوشحال بمانم.»

خانم خواننده در مراسم مت گالا در سال 2021 عالی به نظر می‌رسید و یاد مرلین مونرو را با موهای بلوند خود بر روی فرش قرمز آورد.  

او تنها چند ماه بعد موهایش را قرمز و سپس قهوه‌ای کرد. /ترجمه اختصاصی وقت صبح

۱
ارسال نظر