فال عشق متولدین زمستان؛ امروز 23 آبان 1402

برای متولدین زمستان که مجرد یا متاهل هستند امروز فال جالبی خواهیم داشت.

فال عشق متولدین زمستان؛ امروز 23 آبان 1402
کد خبر : ۲۱۸۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- ​دی ماهی مجرد: مجردها: در رابطه با عشق روز بسیار عجیبی را سپری خواهید کرد.

گروه ترجمه وقت صبح: شاید آن شخصی که از نظر جسمی بسیار جذب او شده‌اید، پیشنهاد تکان دهنده‌ای به شما بدهد. شما هیچوقت تمایلی به داشتن روابط زودگذر نداشتید، اما کائنات در حال حاضر این نوع ارتباطات را برای شما پیشبینی می‌کنند.

 پس اگر احساسات عاشقانه‌ای نسبت به این شخص ندارید، همین که جذب آن‌ها شده‌اید کافی است. آن دقیقا همان چیزی است که شخص مورد نظر شما به دنبال آن هست

متاهل

توصیه‌های فال امروز فراتر از روابط عاشقانه است. شما باید حس قدردانی بیشتری نسبت به عزیزانتان داشته باشید و از همه کارهایی که در طول ماه‌های گذشته برای شما انجام داده‌اند آگاه باشید.

شریک زندگی شما کسی است که بیشترین تلاش را برای شما کرده است. 

مطمئناً برای کمک به خودتان نیاز به حمایت اطرافیان خود دارید. آن‌ها موفق شده‌اند به شما کمک کنند و حالا سزاوار توجه شما هستند.

بهمنی مجرد

ممکن است همکارتان رفتار شما را اشتباه برداشت کرده باشند. شما آنقدر خوب، صمیمی و مهربان بودید که این شخص این اعمال را به عنوان دری باز به روی یک رابطه احتمالی با شما تعبیر کرده است.

مشکل این است که شما او را نمی‌شناسید. بنابراین باید به آن‌ها توضیح دهید. شاید بدون اینکه متوجه شوید عشوه‌گری کرده‌اید. شاید لازم است کمی نگرش خود را تغییر دهید؟ 

متاهل‌ها

 این واقعیت که دوستان شما نمی‌توانند شریک زندگیتان را تحمل کنند، بیشتر از آنچه می‌خواستید روی شما تأثیر گذاشته است.

درست است، شما هیچ نقطه اشتراکی ندارید، اما این عادلانه نیست که دیگران تصمیم بگیرند که چه چیزی برای شما بهتر است یا نه. برای آن‌ها توضیح دهید چقدر با شریک زندگی خود راحت هستید.

شاید اگر آن‌ها شریک احساسی شما را بهتر می‌شناختند، نظر بهتری راجب او پیدا می‌کردند.

اگر آن‌ها مدام باعث می‌شوند که شما نسبت به انتخاب‌هایتان احساس بدی داشته باشید، شاید بهتر باشد از این دوستان دوری کنید.

اسفندی مجرد

رابطه کوتاهی که چند روز پیش داشتید به هیچ وجه پایان خوبی نداشت. آن شخص عاشق شما شده بود و وقتی به او گفتید که فقط قصد خوش گذرانی دارید، صحبت‌های او تاثیر زیادی بر شما داشت.

روی تو گذاشت شناخت دقیق این فرد از شما باعث تعجبتان شد. حالا در فکر این هستید که شاید این فرد انتخاب مناسبی برای شما بود.  

متاهل

همه چیز به این واقعیت اشاره دارد که امروز می‌توانید رازی را کشف کنید. شریک زندگی شما ماه هاست که چیزی را از شما پنهان کرده است.

کائنات به وضوح نمی‌گویند این چه موضوعی است اما شما عمیقاً تحت تاثیر قرار خواهید گرفت. گذر از این دوره برای شما دشوار خواهد بود. 

شریک زندگی شما سعی می‌کند عذرخواهی کند و به شما بفهماند که همه این‌ها بخشی از گذشته است.

با این حال شما نمی‌دانید می‌توانید به او اعتماد کنید یا خیر. گاهی اوقات، خیانت‌ها می‌توانند بسیار بیشتر از اتفاقات فیزیکی باشد. 

 

۰
ارسال نظر