عکس/ پس از مدت‌ها بی‌خبری بالاخره سر و کله پرویز برومند پیدا شد!

پس از مدت‌ها بی‌خبری انتشار تصاویر تازه‌ای از پرویز برومند دروازه بان سابق استقلال در مراسم تولد همسرش توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرده است.

عکس/ پس از مدت‌ها بی‌خبری بالاخره سر و کله پرویز برومند پیدا شد!
کد خبر : ۲۱۸۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- نام پرویز برومند سنگربان پیشین استقلال و تیم ملی پس از گذشت‌ سال‌ها با بازی‌های درخشان و البته جنجالی‌اش در ذهن طرفداران فوتبال ایران نقش بسته است.

در واقع اغلب هواداران پر و پا قرص فوتبال برومند را با صحنه جنجالی و فراموش نشدنی دربی بین استقلال و پرسپولیس در تاریخ نهم دی ۱۳۷۹ به خاطر سپرده اند.

صحنه بحث برانگیزی که با دعوای شدید او و پایان رافت شروع شد و با محرومیت ۹ ماهه برومند از میادین حرفه ای فوتبال خاتمه یافت.

 البته پیشکسوت استقلال از جمله چهره‌های مشهور فوتبال ایران است که در طی سال‌های اخیر حواشی پیرامون او سبب شده عملکرد فنی و درخشان اش در زمین بازی کمتر مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

photo_2023-11-13_19-32-37

در همین راستا اکنون انتشار تصویر تازه ای از این چهره پرحاشیه در تولد همسرش توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرده است.

برومند که پس از حواشی دستگیری سال گذشته‌اش در فضای مجازی فعالیت کمرنگی دارد، پس از مدت‌های طولانی بار دیگر در کنار دوستان قدیمی‌اش در یک قاب حاضر شده است.

این در حالی است که ملی پوش سابق کشور در مصاحبه‌ای که اخیرا داشته مدعی شده که بازیکنان استقلال در بهترین روز زندگی‌اش که تولد همسرش بوده، با پیروزی برابر تراکتور بهترین هدیه را به او داده اند.

۰
ارسال نظر