فال عشق متولدین بهار؛ امروز 23 آبان 1402

برای متولدین بهار که مجرد یا متاهل هستند امروز فال جالبی خواهیم داشت.

فال عشق متولدین بهار؛ امروز 23 آبان 1402
کد خبر : ۲۱۸۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبحفروردینی مجرد: اگر به کسی علاقه مند هستید، اهمیت وفادار ماندن به ذات خود را به خاطر بسپارید.

گاهی اوقات شما مانند یک آینه آماده هستید تا با توجه به شخصیت طرف مقابل، خلق و خوی خود را تغییر دهید.

به راحتی تحت تاثیر اطرافیان قرار می‌گیرید. به یاد داشته باشید این کار شما را به عشقی واقعی که به دنبالش هستید نزدیک نمی‌کند.

صداقت و اصالت از ویژگی‌های جذاب هر شخصی هستند، بنابراین مطمئن شوید که همیشه جنبه‌های واقعی شخصیت خود را به نمایش می‌گذارید. 

فروردینی متاهل‌

امروز روز خوبی برای فکر کردن به برنامه‌هایی است که صمیمیت میان شما و شریک زندگیتان را تجدید می‌کنند. 

با گذشت زمان، روابط شور و شوق خود را از دست می‌دهند. این کاملا طبیعی است.

به همین دلیل باید به دنبال زنده نگه داشتن شور و شوق میانتان باشید. امروز فعالیتی متفاوت امتحان کنید؟ شریک زندگی خود به شام یا سینما دعوت کنید. از خانه بیرون بروید و روتین زندگی خود را برهم بزنید.

مجرد اردیبهشت

شما عدادت کرده‌‌اید نیازهای خود را نادیده بگیرید. تنها بر روی فردی که به او علاقه دارید تمرکز نکنید.

دست از وانمود کردن بردارید. این شخص به وضوح شما را اذیت می‌کند. به یاد داشته باشید که مراقب از خود و احساساتتان مهمتر از هر چیزی است.

 شخصی که به آن علاقه‌مند شده‌اید می‌تواند به راحتی از روحیات حساس و عشق شما سوء استفاده کند. این موضوع می‌تواند بر شما تأثیر منفی بگذارد.

اردیبهشتی متاهل‌

 به کارهای کوچکی که همسرتان برای شما انجام می‌دهد توجه کنید. شریک زندگیتان دوران سختی را پشت سر می‌گذارد. هر کسی می‌توانند این موضوع را به راحتی متوجه شود.

هر کسی به جز شما. آنقدر درگیر دغدغه‌های روزانه خود هستید که مهم‌ترین بخش زندگیتان را فراموش می‌کنید: کسی که در زندگی شما است و به شما نیاز دارد.

اگر می‌خواهید عشقی که همیشه داشته‌اید را دوباره به دست آورید، حال هر دوی شما باید خوب باشد. با یکدیگر صحبت کنید، اجازه دهید با شما درد و دل کند. عشق و حمایت خود را به او نشان دهید.

مجرد خرداد

امروز فرصت را خواهید داشت به دنبال یک ماجراجویی باشید که به شما احساس زنده بودن بدهد.

البته، شما می‌توانید این کار را با دوستانتان انجام دهید یا می‌توانید جسارت بیشتری داشته باشید. از دایره امن خود خارج شوید و از شخصی کهه به او علاقه دارید بخواهید قرار ملاقاتی داشته باشید.

 بیرون بروید و با هم خوش بگذرانید. اگر فرصت دارید، مکانی در طبیعت پیدا کنید، جایی که ماشین‌ها و شلوغی مداوم شهر حواستان را پرت نکند. 

متاهل خرداد

امروز برای شما و شریک زندگیتان نیز فرصتی مناسب برای ماجراجویی است. پس از پایان روز کاری، شهر را ترک کنید و مکانی آرام برای وقت گذراندن پیدا کنید.

نیازی نیست کاری عجیب و غریب انجام دهید، فقط کافی است از مکان‌های شلوغی که به آن عادت دارید دور شوید. اگر این امکان وجود ندارد، می‌توانید برای صرف شام به جایی خاص بیرون بروید.

 عشق باورنکردنیتان نسبت به یکدیگر را جشن بگیرید. آنچه واقعاً مهم است در کنار هم بودن است.

به دلایلی مختلفی اخیراً اوضاع بین شما کمی نا به سامان بوده است. این فرصتی مناسب برای عشق ورزیدن به یکدیگر است.

تیر 

مجرد: زمان خوبی برای لذت بردن از عشق است. در یک رابطه احساسی عمیق نیستید؟ اشکالی ندارد چون در حال حاضر، شما به چنین چیزی احتیاج ندارید. شما دوست دارید قرارهای عاشقانه مختلفی تجربه کنید. با افراد مختلفی ملاقات کنید، از آن‌ها یاد بگیرید و فقط سرگرم شوید. اگر طرف مقابل شما هم چنین چیزی بخواهد بسیار عالی است. مطمئن شوید که همیشه قصد خود را با صداقت به اشتراک می‌گذارید. قلب کسی را نشکنید. سرنوشت این حس را جایی که انتظار ندارید به شما برمی‌گرداند. 

متاهل‌ها: شما در گوش دادن به شریک زندگیتان مشکل دارید و همیشه کاری که خودتان می‌خواهید را انجام می‌دهید. این برای شریک زندگی شما که همیشه تمام تلاش خود را کرده است بسیار ناعادلانه است. شما بیشتر نقش یک رئیس را بازی می‌کنید. آیا یک رابطه سالم مبتنی بر چنین چیزی است؟ در یک رابطه احساسی هر دو شما نقشی یکسان دارید. به حرف ‌ها و احساسات شریک احساسی خود اهمیت بدهید. اگر تغییری در رفتار خود ایجاد نکنید عشق و همراهی او را از دست خواهید داد. 

مرداد

مجردها: شاید وقت آن رسیده که دست از سوگواری برای رابطه قبلی خود بردارید. این جدایی مدت‌ها پیش اتفاق افتاد. حالا شما آماده آغاز یک رابطه جدید هستید. این نیاز و خواسته خود را نادیده نگیرید. با این حال، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که عشق زندگیتان ناگهانی در آستان خانه شما ظاهر شود. شما باید بیرون بروید و با افراد جدید آشنا شوید. به مکان‌های جدید بروید یا شاید حتی یک برنامه دوستیابی دانلود کنید. ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد ما باید خود را وفق دهید.

متاهل‌ها: اگرچه فکر می‌کردید که بازگشت به رابطه با شریک احساسیتان غیرممکن است، به نظر می‌رسد اوضاع به آرامی در حال تغییر است. شما متوجه شده‌اید که با انجام وظایف خود و بازگشت به شخصیت دوست داشتنیتان، شریک زندگی شما فرصتی دیگر به شما خواهد داد. دیگر او را ناامید نکنید. عشق مانند یک گیاه است که اگر مراقب آن نباشید به راحتی پژمرده خواهد شد. شما در آستانه از دست دادن این عشق بودید و نمی‌خواهید دیگر این اتفاق را تجربه کنید.

شهریور

مجردها: با اقوام مسن مانند پدربزرگ و مادربزرگتان در تماس باشید. اگر می‌خواهید یاد بگیرید عشق واقعی چیست، باید به نحوه مراقبت از خود در سن پیری نگاه کنید. اگر فرصت دارید، امروز روز مناسبی است تا از آن‌ها بازدید کنید و نگرانی‌های خود را در میان بگذارید. هیچ کس نمی‌تواند بهتر از آن زوج‌هایی که پنجاه سال یا بیشتر با هم بوده‌اند، شما را نصیحت کند. چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها یاد بگیرید.

متاهل‌ها: شریک زندگی شما کمی بیمار است یا علائم اولیه سرماخوردگی معمولی اوایل زمستان را نشان می‌دهد. دلسوز باشید و سعی کنید حال آن‌ها را بهتر کنید. به طور معمول، شما اجازه می‌دهید آن‌ها در رختخواب استراحت کنند و از این فرصت برای انجام کارهای خود استفاده کنند، اما سعی کنید این بار متفاوت رفتار کنید. همه ما زمانی که حالمان خوب نیست، انتظار محبت داریم. شما فردی هستید که او را بهتر می‌شناسید و می‌دانید چگونه روحیه او را تقویت کنید. 

مهر

مجردها: فکر و خیال شما بلاخره به پایان رسیده است. روز تأمل کامل خواهد بود. پذیرش آن برای شما سخت بود اما پس از چند روز فکر کردن در نهایت به خودتان اعتراف کردید: شما دیوانه‌وار عاشق این شخص هستید. آن‌ها مدل شما نیستند و شما حتی نمی‌دانید چه اتفاقی افتاده است. شما به وضوح احساسات عمیقی نسبت به آن‌ها دارید. شاید مشکل این باشد که شما از فریبنده بودن هوش غافل شده‌اید.

متاهل‌ها: زمان آن فرا رسیده است که با شریک زندگی خود صادق باشید. مدتی است که چنین احساسی نداشته‌اید و حتی ممکن است احساسات خاصی نسبت به شخص سومی تجربه کردید. شما نمی‌خواهید خیانت کنید اما نمی‌توانید مدام وانمود کنید که همه چیز خوب است، این کار درستی نیست. سعی کنید امشب با آن‌ها صحبت کنید و آنچه را که برای مدت طولانی در دل خود نگه داشته‌اید، بگویید. شما فکر می‌کنید این رابطه از دست رفته است، اما این گفتگو بتواند همه چیز را تغییر دهد. 

آبان

مجردها: اگر واقعاً این شخص را دوست دارید، سعی کنید کمی بیشتر در مورد سلیقه و سرگرمی‌های او بدانید. از این طریق نه تنها شناخت بهتری از او پیدا خواهید کرد بلکه علاقه او نسبت به شما را نیز افزایش می‌دهد. او احساس ارزشمندی خواهد کرد. امروز کائنات از ارتباط شما حمایت خواهند کرد. پس برای عضر برنامه قرار ملاقاتی با آن‌ها بچینید. 

متاهل‌ها: اختلاف نظر زوجین امری طبیعی است و بحث در مورد آن نیز طبیعی است. چیزی که طبیعی نیست این است که هر بار در نهایت با یک دعوای بزرگ روبرو می‌شوید و مشکل شما حل نمی‌شود. این وضعیت باعث شده است که از واکنش ناخواسته شریک زندگی خود بترسید. شما شروع به پنهان کردن احساسات خود کرده‌اید. این نشانه‌های یک رابطه سالم نیست. 

آذر

مجردها: برای یافتن عشق با مشکلاتی روبرو هستید. قرارهایتان آنطور که می‌خواهید پیش نمی‌رود. صبور باشید. میلیون‌ها نفر در جهان وجود دارند. یافتن شخص خاص شما می‌تواند دشوار باشد اما غیرممکن نیست. آن شخص دیر یا زود ظاهر پیدا می‌شود اما چه کسی می‌داند کی و کجا.

متاهل‌ها: فال روزانه هشدار می‌دهد که رابطه شما امروز لحظاتی پر تنش را پشت سر خواهد گذاشت. موضوعی که به نظر می‌رسید قبلاً بر طرف شده بود دوباره مورد بحث قرار خواهد گرفت. همه چیز آن طور که فکر می‌کردید واضح نبود. شریک زندگی شما هنوز از رفتار شما ناراحت است. با وجود اینکه شما هزاران بار عذرخواهی کرده‌اید و تمام توضیحات ممکن را ارائه کرده‌اید، به نظر نمی‌رسد اوضاع بهتر شده باشد. شاید وقت آن رسیده است که برای حل این مشکل به دنبال کمک باشید.

دی

مجردها: در رابطه با عشق روز بسیار عجیبی را سپری خواهید کرد. شاید آن شخصی که از نظر جسمی بسیار جذب او شده‌اید، پیشنهاد تکان دهنده‌ای به شما بدهد. شما هیچوقت تمایلی به داشتن روابط زودگذر نداشتید، اما کائنات در حال حاضر این نوع ارتباطات را برای شما پیشبینی می‌کنند. پس اگر احساسات عاشقانه‌ای نسبت به این شخص ندارید، همین که جذب آن‌ها شده‌اید کافی است. آن دقیقا همان چیزی است که شخص مورد نظر شما به دنبال آن هست

متاهل: توصیه‌های فال امروز فراتر از روابط عاشقانه است. شما باید حس قدردانی بیشتری نسبت به عزیزانتان داشته باشید و از همه کارهایی که در طول ماه‌های گذشته برای شما انجام داده‌اند آگاه باشید. شریک زندگی شما کسی است که بیشترین تلاش را برای شما کرده است. مطمئناً برای کمک به خودتان نیاز به حمایت اطرافیان خود دارید. آن‌ها موفق شده‌اند به شما کمک کنند و حالا سزاوار توجه شما هستند.

بهمن

مجردها: ممکن است همکارتان رفتار شما را اشتباه برداشت کرده باشند. شما آنقدر خوب، صمیمی و مهربان بودید که این شخص این اعمال را به عنوان دری باز به روی یک رابطه احتمالی با شما تعبیر کرده است. مشکل این است که شما او را نمی‌شناسید. بنابراین باید به آن‌ها توضیح دهید. شاید بدون اینکه متوجه شوید عشوه‌گری کرده‌اید. شاید لازم است کمی نگرش خود را تغییر دهید؟ 

متاهل‌ها: این واقعیت که دوستان شما نمی‌توانند شریک زندگیتان را تحمل کنند، بیشتر از آنچه می‌خواستید روی شما تأثیر گذاشته است. درست است، شما هیچ نقطه اشتراکی ندارید، اما این عادلانه نیست که دیگران تصمیم بگیرند که چه چیزی برای شما بهتر است یا نه. برای آن‌ها توضیح دهید چقدر با شریک زندگی خود راحت هستید. شاید اگر آن‌ها شریک احساسی شما را بهتر می‌شناختند، نظر بهتری راجب او پیدا می‌کردند. اگر آن‌ها مدام باعث می‌شوند که شما نسبت به انتخاب‌هایتان احساس بدی داشته باشید، شاید بهتر باشد از این دوستان دوری کنید.

اسفند

مجردها: رابطه کوتاهی که چند روز پیش داشتید به هیچ وجه پایان خوبی نداشت. آن شخص عاشق شما شده بود و وقتی به او گفتید که فقط قصد خوش گذرانی دارید، صحبت‌های او تاثیر زیادی بر شما داشت. روی تو گذاشت شناخت دقیق این فرد از شما باعث تعجبتان شد. حالا در فکر این هستید که شاید این فرد انتخاب مناسبی برای شما بود.  

متاهل‌ها: همه چیز به این واقعیت اشاره دارد که امروز می‌توانید رازی را کشف کنید. شریک زندگی شما ماه هاست که چیزی را از شما پنهان کرده است. کائنات به وضوح نمی‌گویند این چه موضوعی است اما شما عمیقاً تحت تاثیر قرار خواهید گرفت. گذر از این دوره برای شما دشوار خواهد بود. شریک زندگی شما سعی می‌کند عذرخواهی کند و به شما بفهماند که همه این‌ها بخشی از گذشته است. با این حال شما نمی‌دانید می‌توانید به او اعتماد کنید یا خیر. گاهی اوقات، خیانت‌ها می‌توانند بسیار بیشتر از اتفاقات فیزیکی باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۰
ارسال نظر