"لیسا" عضو گروه محبوب "بلک‌پینک" از بارداری خود گفت!

لیسا عضو محبوب گروه بلک پینک تهیه اولین آلبوم موسیقی خود را به بارداری تشبیه کرده است!

primary_image
کد خبر : ۲۱۸۷۰۱
0

وقت صبح-هیجان‌زده و خوشحال کلماتی بودند که طرفداران انتظار داشتند با این حال «لیسا» اولین آلبوم خود را به بارداری تشبیه کرد!  

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، لیسا برای جشن انتشار اولین آلبوم مستقل خود مصاحبه‌ای ویژه انجام داد.

طبیعتا همه مشتاق بودند درباره احساس این آیدل تایلندی از شروع فعالیت مستقل خود را بدانند. با این حال هیچکس انتظار توصیف لیسا را نداشت!

خانم آیدل گفت: «من خیلی هیجان زده هستم.مانند باردار بودن است.» تشبیه لیسا باعث تعجب حاضرین در این مصاحبه شد!  

لیسا فاش کرد از فروردین سال 2021 روند آماده کردن آلبوم خود را آغاز کرد. چیزی حدود شش ماه. در حالی که این مدت به اندازه دوران بارداری نیست، لیزا در ادامه توضیح داد که کامل شدن آلبوم کمی بیشتر طول می‌کشد.

علاوه بر این، لیسا باید مطمئن می‌شد همه چیز کاملا بی‌نقص باشد. او همچنین فاش کرد اگرچه فیلمبرداری این موزیک ویدیو فقط چهار روز طول کشید اما آن‌ها فقط می‌توانستند هر دو هفته یک روز فیلمبرداری کنند. ساخت صحنه‌های پیچیده موزیک ویدیو او بسیار طول می‌کشید.

اولین آلبوم انفرادی

به این ترتیب، ستاره «بلک‌پینک» توضیح داد، اولین آلبوم انفرادی او مانند یک بارداری بود.

«وقتی باردار هستید، می‌دانید که تا 9 ماه دیگر زایمان خواهید کرد، اما نمی‌دانید دقیقا چه روزی. با این حال آن دوران به خوبی گذشت و حالا آرامش دارم.» 

خانم ستاره بین المللی ادامه داد: «ما تلاش زیادی کردیم. هر کاری می‌توانستیم برای این آلبوم انجام دادیم. در آن زمان، مطمئن نبودم که مردم آن را دوست داشته باشند. حالا بالاخره آن دوران تمام شده است و تمام نگرانی‌های ما از بین رفته.»

۳
ارسال نظر