بازیگر زن سینما: بچه‌هایم بدون پارتی بازیگر شده‌اند!

فاطمه گودرزی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون است که در آثار مهمی ایفای نقش کرده است.

primary_image
کد خبر : ۲۱۸۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، «پویان» و «آوا» فرزندان فاطمه گودرزی اگر چه به شهرت مادر نرسیده‌اند، اما چند سالی است در عرصه بازیگری فعالیت می‌کنند. 

نام آن‌ها در لیست بازیگران سریال‌هایی ازجمله «امروز و فردا»، «بی‌نشان»، «ایلدا»، «خانه پرتغالی‌ها» و «حورا» به چشم می‌آید. 

خانم بازیگر درباره ورود فرزندانش به این حرفه می‌گوید: 

«بچه‌هایم از نوجوانی دوست داشتند بازیگر شوند اما من به آن‌ها می‌گفتم علاقه داشتن کافی نیست، باید درسش را بخوانید، دوره‌های مرتبط را بگذرانید، زحمت بکشید و اصولی وارد این کار شوید. 

الان پسرم لیسانس بازیگری و فوق‌لیسانس کارگردانی دارد و دخترم هم بازیگری خوانده و برای رسیدن به این جایی که هستند زحمت کشیده‌اند. اما خیلی‌ها فکر می‌کنند فرزندانم با پارتی بازیگر شده‌اند.» 

بچه‌های فاطمه گودرزی بدون پارتی بازیگر شدند.

با هم رفیق هستیم

فاطمه گودرزی: ارتباط خوب و صمیمانه‌ای با فرزندانم دارم اما اینکه تا چه حد در این مسیر موفق بوده‌ام را باید پویان و آوا بگویند. حس شخصی‌ام این است که دوست دارم با بچه‌هایم رفاقت داشته باشم و آن‌ها هر چه را می‌توانند با من در میان بگذارند. 

ضمن اینکه به حریم شخصی یکدیگر هم احترام می‌گذاریم. فاطمه گودرزی با دخترش آوا و پسرش پویان رابطه‌ای صمیمی و متفاوت دارد. 

آوا: فکر می‌کنم ارتباط ما دیگر از حالت مادر و دختری و مادر و پسری خارج شده و واقعا بیشتر شبیه دوستانی صمیمی هستیم. 

گاهی آنقدر صحبت‌های من و مادرم صمیمانه می‌شود و گپ می‌زنیم و با هم می‌خندیم که واقعا حس می‌کنم با یک دوست بسیار نزدیک در حال گفت‌وگو هستم. 

پویان: به‌نظرم نخستین اصل بازیگری برقراری ارتباط با دیگران است و مادر ما هم یک بازیگر است و خیلی راحت می‌تواند با دیگران و افرادی با سنین مختلف ارتباط برقرار کند و این ارتباط خوب قطعا در وهله اول شامل حال ما شده است. 

مادرم از زمان تولد من تابه حال بازیگر است و ما هم چه از نظر ژنتیکی و چه از نظر کاری این توانایی را از مامان به ارث برده و یاد گرفته‌ایم. 

فاطمه گودرزی: البته من دو سال بعد از تولد تو بازیگر شدم (می‌خندد) سر آوا هشت ماهه باردار بودم که در سریال «گالش‌های مادربزرگ» بازی کردم. 

پویان: پس تصحیح می‌کنم، از زمانی که خودم راشناختم مادرم بازیگر است می‌خندد. 

منبع: جام جم، برترین‌ها

۰
ارسال نظر