تصاویر/ مهربانی این گربه، دل همه را به وجد می‌آورد!

در مرکز نگهداری و مراقبت از حیوانات در شهر در کشور Bydgoszcz لهستان گربه‌ای سیاه رنگ تحت مداوا قرار گرفت و به سختی مداوا شد و جان سالم بدر برد.

تصاویر/ مهربانی این گربه، دل همه را به وجد می‌آورد!
کد خبر : ۲۱۸۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، او هم اینک در این کلینیک دامپزشکی به دامپزشکان کمک می‌کند. 

او مراقب حیوانات بیماری است که برای درمان به این کلینیک مراجعه می‌کنند. 

گربه مهربان دل همه را به وجد آورده بود.

این گربه که Rademenes نام دارد با لیس زدن و گرم نگه داشتن بیماران از آن‌ها مراقبت می‌کند. 

گربه مهربان دل همه را به وجد آورد

این نژادهای گربه شخصیت دوستانه‌تری دارند

برترین‌ها: گربه‌ها سردتر و خودخواه‌تر از سگ‌ها هستند. آن‌ها حیوانات بسیار مستقلی هستند و در مقایسه با سگ‌ها، بیشتر از انسان‌ها فاصله می‌گیرند. به همین دلیل انسان‌ها سگ‌ها را بیشتر دوست دارند. 

گربه مهربان دل همه را به وجد آورده بود.

اما به این معنا نیست که گربه‌ها ناز و دوست داشتنی نیستند. حتی مستقل‌ترین گربه‌ها هم گاهی به انسان اجازه می‌دهند به آن‌ها محبت کنند. اما برخی نژادهای گربه ذاتا بامحبت‌تر و اجتماعی‌تر از بقیه هستند. 

گربه مهربان دل همه را به وجد آورده است.

گربه حبشی

داشتن گربه حبشی تجربه خوب و جالبی است. آن‌ها باهوش و بازیگوش هستند. شاید دوست نداشته باشند مدام آن‌ها را بغل کنید، اما همیشه آماده بازی هستند و به راحتی فضای خود را با گربه‌ها و سایر حیوانات خانگی سهیم می‌شوند. 

گربه مهربان دل را به وجد آورد.

گربه ایرانی

این گربه‌ها بسیار آرام و دوست داشتنی و عاشق نشستن و لم دادن روی تخت هستند و همان طور که از نژاد شاهانه آن‌ها انتظار می‌رود، از مورد توجه قرار گرفتن لذت می‌برند. آن‌ها بسیار وفادارند و به اعضای خانواده خود علاقه دارند. 

گربه مهربان دل را به وجد آورده است.

گربه موکوتاه انگلیسی

این نژاد برخلاف گربه‌های ایرانی، موهای کوتاه و قابل کنترلی دارند. آن‌ها بسیار مهربان و خونگرم هستند. آن‌ها با چشمان گرد درشت و صورت گرد و نیاز به محبت و توجه شما دلتان را می‌برند. 

شاید برخی معتقد باشند که گربه سیاه بدیمن است، اما قطعا آن‌ها هرگز شانس این را نداشته‌اند که با گربه بمبئی مواجه شوند. 

گربه مهربان دل را به وجد آورده بود.

حتی اگر رنگ مشکی این نژاد برایتان جالب نباشد، وقتی نزدیک شما می‌آید و با مالیدن خودش به لباستان از شما می‌خواهد او را نوازش کنید دلتان می‌رود. 

گربه مین‌کون (maine coon) 

اگرهمیشه آرزو داشتید گربه‌ای داشته باشید که نه تنها قلب بزرگی داشته باشد، بلکه جثه بزرگی هم داشته باشد، مین‌کون همان چیزی است که می‌خواهید. 

شاید این نژاد در نگاه اول ترسناک به نظر برسند، چون بزرگتر از گربه‌های معمولی است، اما اجازه ندهید ابعادش شما را گول بزند، آن‌ها واقعا مهربانند و رفتار خوبی با جانوران دیگر از جمله گربه‌ها، سگ‌ها و انسان‌ها دارند. 

گربه رگدال (ragdoll) 

این گربه‌های دوست داشتنی و بازیگوش شما را قانع می‌کنند که گربه‌ها هم می‌توانند مثل سگ‌ها باشند. آن‌ها دوست دارند وقتشان را با شما بگذرانند و با همه اعضای خانواده صمیمی می‌شوند. 

گربه اسفینکس (sphynx) 

تجربه رویارویی با این گربه بی‌مو چیزی نیست که به راحتی فراموش کنید. نه تنها به خاطر ویژگی‌های ظاهری منحصر به فرد، بلکه به این خاطر که بسیار مهربان و صمیمی هستند و از جلب توجه خوشحال می‌شوند. 

گربه موگی (moggy) 

این نژاد بسیار اجتماعی و باهوش است و می‌تواند شما و خانواده‌تان را ساعت‌ها سرگرم کند. 

اسکاتیش فولد (scottish fold) 

این گربه‌ها با گوش‌های تاخورده شخصیت بسیار باهوش و بازیگوشی دارند. آن‌ها تعامل با انسان‌ها را دوست دارند و پازل و بازی را دوست دارند. 

آن‌ها از توجه انسان آنقدر لذت می‌برند که نمی‌توانید مدت طولانی به حال خود رهایشان کنید. 

گربه تونکینس (tonkinese) 

ترکیب نژادهای برمه‌ای و سیامی، این گربه دوست داشتنی را خلق می‌کند که عاشق توجه است. طبیعت بسیار دوستانه آن‌ها این سوال را برمی انگیزد که اصلا چرا فکر می‌کنیم گربه‌ها خودخواه و منزوی هستند. 

نژاد سیامی

این نژاد به شما اجازه می‌دهد دقیقا بدانید که در هر شرایطی چه احساسی دارد و از شما چه می‌خواهد. و معمولا فقط محبت و توجه شما را می‌خواهند. این گربه‌های دوست داشتنی با انسان‌ها زود صمیمی می‌شوند و بهترین دوستان هستند. 

منبع: تاپ ناپ

 

۰
ارسال نظر