عکسی شوکه کننده از هالک ایرانی بعد شکست هادی چوپان+ تصویر

تصویری از هالک ایرانی منتشر شد که گفته می شود این عکس مربوط به بعد شکست هادی چوپان است.

primary_image
کد خبر : ۲۱۸۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
4

به گزارش وقت صبح، هادی چوپان برای دومین سال متوالی به قهرمانی دسته او‌پن مسترالمپیا نرسید و در سال ۲۰۲۳ به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

این عکس عجیب هم از هالک ایرانی گفته می‌شود مربوط به بعد شکست هادی چوپان است.

اما در اینستاگرام هالک چنین عکسی مربوط به دیشب و امروز دیده نمی‌شود.

6187959300dce

 طلا از دست گرگ ایرانی پرید!

هادی چوپان برای دومین سال متوالی به قهرمانی دسته او‌پن مسترالمپیا نرسید و در سال ۲۰۲۳ به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

یک سال بعد از قهرمانی تاریخی هادی چوپان در مسترالمپیا برای نخستین بار، او امسال در قامت مدعی اول قهرمانی گام به استیج مسترالمپیا گذاشت.

گرگ پارسی که به اعتقاد کارشناسان حتی آمادگی بدنی بالاتری نسبت به سال گذشته داشت، بعد از رقابت نزدیک‌ در مرحله مقدماتی با سامسون داودا و درک لانسفورد، بامداد امروز هم در‌ مرحله فینال یک رقابت تماشایی را سپری کرد.

روحیه هادی چوپان

هادی چوپان که از کنفرانس مطبوعاتی مسترالمپیای ۲۰۲۳ خود را صاحب دومین ساندو(جایزه برنده مسترالمپیا) می دانست، با روحیه ای فوق العاده فینال را پشت سر گذاشت.

بار دیگر نشان داد او‌‌ در حال حاضر پادشاه‌ پرورش‌اندام در دنیاست، اما طرفداران او یک بامداد تلخ را پشت سر گذاشتند.

چوپان در حالی که خیلی از علاقه مندانش‌ در ایران پلک روی هم نگذاشتند و ساعات زیادی را از شنبه شب تا یکشنبه صبح بیدار‌ بودند، با وجود شایستگی تمام نتوانست برای دومین بار متوالی قهرمان دسته او‌پن مسترالمپیا لقب بگیرد و یک گام خودش را به بزرگانی همچون آرنولد و رونی کلمن نزدیک تر کند.

او بعد از درک لانسفورد به عنوان نایب قهرمانی‌ رسید، در‌ حالی که به اعتقاد خیلی از کارشناسان شایستگی‌ کاملی‌ برای قهرمانی‌ داشت. 

۴
ارسال نظر
  • ali

    یه ناخون پهلوون هادی نمیشی،فهمیدی خرمگس،نفهمیدی حالیت کنم،خرمگس

  • Hellboy

    جانه عزیزاتون این پفک نمکی و گنده نکنید باوو....هادی چوپان کجا این پلشت ِِِِِِِِِِِِِِِِِِ چیپ کجا؟!؟؟

  • محمد

    هدفتون از کنار هم آوردن اسم پهلوان ایرانی و گنده گوی ایرانی چیه؟ یکی شرمسار مدال نقره شد که با حق خوری طلا نشد یکی بزرگترین افتخارش 5دقیقه دویدن بدون توقف با وزن 200کیلو تو رینگ هست

  • امیر.

    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره به امام حسین دوتابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهراع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتراگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنید خدا عزیزانتو نگه داره واقعا کسی میتونه کمکم کنه
    6104337446580449