سر و وضع باورنکردنی این خانم مجری معروف شبکه 2 در خارج+ عکس

تصویری بسیار عجیب از اکرم محمدی خواه مجری معروف شبکه دو در خارج منتشر شد که بسیار حجاب جالبی دارد.

primary_image
کد خبر : ۲۱۸۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
1

به گزارش وقت صبح، تصویری از اکرم محمدی خواه در خارج از کشور منتشر شد که نوع پوشش او بسیار جالب به نظر رسید.

NayO9CD28v5V

گزیده ای از مصاحبه با اکرم محمدی خواه

خانم محمدی‌خواه این روزها کمتر شما را در برنامه‌های تلویزیون می‌بینیم و حتی مجریان هم نسل شما نیز دیگر در اجرای برنامه‌های کودک و نوجوان دیده نمی‌شوند.

این روزها اجراهای تلویزیونی برای کودکان شلوغ و پر هیجان شده‌اند که البته نقاط قوت و ضعف خود را دارد و من می‌خواهم نظر شما را درباره این اجراها بدانم.

– من نمی‌خواهم از پر جنب و جوش شدن برنامه‌ها شکایت کنم اما برنامه های کودک تلویزیون به سمتی رفته‌اند که باعث شده روند اجرای من و امثال من در تلویزیون حذف شود.

تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان تلویزیون احساس کردند که آن نوع اجرا دیگر جذابیتی برای کودکان و نوجوانان ندارد و اجراهای جدید نوعی تجربه بود که باید در عرصه برنامه سازی القا می‌شد و شاید تنها به صورت جسته و گریخته برنامه‌هایی هم بودند که به روال گذشته اجرا می‌شدند.

*شما که سال‌ها به کار اجرا مشغول بوده‌اید چه نقاط قوت و ضعفی در شیوه کاری مجریان جدید کودک و نوجوان تلویزیون می‌بینید؟

– متاسفانه برنامه‌سازی و اجراهای آرام به تدریج حذف شدند و برنامه‌ها شلوغ و پرهیجان شد. شاید کودکان یا نوجوانانی علاقمند باشند که لحظاتی را بخواهند با آرامش سپری کنند و یا حرف‌هایی را بشنوند که این جملات و پیام‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد البته منظور این نیست که این اجرا و سبک و روش مدیریت و دیدگاه جدید حذف شود.

اتفاقاً کودکان و نوجوانان نیاز به نوعی هیجان دارند و لازم است که این فرم اجرایی وجود داشته باشد اما باید تنوع در شیوه اجرا وجود داشته باشد.

۰
ارسال نظر
  • محمد

    یعنی به طور قطع عرض میکنم کثیف تر و ناجوانمردتر از شما خودتون هستید تف به شرف نداشتتون الان حجاب این خانم مجری چه ایرادی داشت اگه راست میگین نظر بنده رو منتشر کنین