عکس/ طوفان تازه ای که سپهر حیدری علیه نکونام و باشگاه استقلال به راه انداخت!

سپهر حیدری کاپیتان اسبق پرسپولیس در حمایت از یحیی گل محمدی با انتشار مطلبی تند و تیز در اینستاگرام علیه باشگاه استقلال موضع گرفته است.

عکس/ طوفان تازه ای که سپهر حیدری علیه نکونام و باشگاه استقلال به راه انداخت!
کد خبر : ۲۱۸۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
12

وقت صبح- جدال جنجالی بین یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام در روزهای گذشته به اوج خود رسیده و کار را برای این دو سرمربی مطرح سخت تر کرده است.

 اما نکته بحث برانگیز این دعوای بچگانه ورود اغلب بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس به این موضوع است که برای دفاع از مربیان خود به یکدیگر حمله ور شده اند.

البته علاوه بر تنش میان ستاره‌های قرمز و آبی، مدیران دو باشگاه محبوب پایتخت نیز به جای ایجاد آرامش با اظهارات تند و تیزشان بیش از پیش به این اختلاف دامن زدند.

photo_2023-11-04_21-34-35

در همین راستا حالا سپهر حیدری کاپیتان اسبق و یکی از منتقدان همیشگی فوتبال ایران با انتشار یادداشتی طولانی و انتقادی به حمایت دوباره از سرمربی سرخ پوشان پرداخته است.

ستاره قدیمی پرسپولیس در این مطلب جنجالی که تلویحا خطاب به علی سامره سرپرست استقلال است نوشت:

چقدر مایه تاسف هستش که یک بازیکن قدیمی که الان یک پست در باشگاه داره و من تا حالا ازش یک مصاحبه ندیدم که راجع به پرسپولیس صحبت کنه و صداش نلرزه میاد اینقدر سطح پایین جلوی دوربین صحبت می‌کنه که زیر ما هستید..

واقعا باید تاسف خورد که بازیکنان بزرگی که تو این دو باشگاه هستند که از لحاظ درک فنی و کلاس و صحبت هزار- هیچ جلوتر هستند الان تو خونشون هستند.

بعد یک نفر مثل ایشون میاد اینقدر سخیف صحبت میکنه که ۴ تا هوادار تو فضای مجازی براش استوری بذارن.

۱
ارسال نظر
  • ....

    و چقدر مایه تاسفه که بعد از این همه سال هنوز علی دایی رو وارد بحث قرمز و آبی میکنید!!!
    و چقدر بده که واسه اسم در کردن از هیچ حاشیه ای به سادگی نگذری!!!
    و چقدر مایه تاسفه که ادای با شخصیت ها رو دربیاری
    اما زحمات یه باشگاه بزرگ مثل استقلالو نبینی و فقط راجع به اسطوره های خودتون حرف بزنی
    اسطوره های استقلال بزرگ ترت نیستن که نادیده شون میگیری آقای حیدری؟
    جمعیت ایران اگه سالی ۱ میلیون زیاد شه طرفداری پرسپولیس ۱۰ میلیون زیاد میشن جالبه😬

    • نیما

      مهندس الان تو به بزرگای استقلال توهین کردی بعد تو کی هستی که درباره آقا جواد نکونام صحبت کنی بعد تو خودشیرینی کردی برای دو نفر یا بقیه ؟؟!!!! یه سوال دیگه ؟؟!!! چرا هر لنگی رو میبینی ۱ میلیون اضافه میکنه ۵۰ میلیون 😂😂 مدیر عامل پرسپولیس که خوششون میاد از خودشون تعریف کنن میگن ۴۰ میلیون هوادار اون وقت این کاسه داغ تر از آش شده

  • حیدر

    شما فقط حواست به زنت باشه

  • ناشناس

    اقای لنگی تو کوچکتر از ان هستی که درباره نکونام واستقلال حرف بزنی خواهشا دهنتو ببند خفه شو در مورد استقلال حرف نزن

  • هواداران استقلال

    باز این خودشو انداخت وسط دلقک

  • سیدمحمدعلی نجفی

    حرف حق تلخه ؟! چرا پیشکسوت های استقلال هم بزرگترند ولی کسی که بزرگتره باید در عمل هم بزرگی کنه و جلوی افراد بی ادب تیمش بایسته نه اینکه مثل اون رفتار کنه اونوقت هیچ فرقی با اون شخص بی ادب نداره حتما این ضرب المثل را شنیدید که میگن:
    با بی ادبان بی ادبی عین ادب است.

  • حسین ابی ترین

    هر وقت گفتند خرررررر ...... تو بگو عررررررررر.اقای سپهر حیدری

  • حامد

    داداش نخود هر آش شما ک ماشالا به همراه عیال محترمه با استوری های تون جلوی چشم هستی دیگ این مسائل بزار برا اهل فن اش شما برو به کارات برس

  • محمود

    شما خانمت کنترل کن یحیی پیشکش

  • ناشناس

    تو خودت فوتبالیست نیستی و درکی از اسطوره ملی نداری چون بهت بازی نمیدادند مدافع سوراخی بودی راجع نکونام صحبت نکن کسی به رئال مادرید گل زده

  • گالیله

    شما فقط حواشی دوروبرت روجمع کن کافیه این قهرمانیهایی که گفتی همه ایران میدونن که شما نگرفتید که بهتون دادن چون اگه عرضه جام گرفتن داشتید در آسیا میگرفتید در ضمن آقای دایی خودش استقلالیهکه بواسطه مافیا به تیم شما رفت

  • Seyannosh

    زمانی که تو به سیب‌زمینی میگفتی دیب زمینی و هنوز موز هم نبودی اولین لژیونر ایران و بلکم آسیا از استقلال بیوک جدیدکار رفت بهترین تیم فوتبال اون زمان ويكتورياي برلين آلمان و حسن نظری و اندانیک اسکندریان دیگر لزیونرهای موفق استقلال کبیر بودن و ... تا زمانی که مافیا تو فوتبال ایران وارد نشده بود بهترین و بزرگترین فوتبالیستای ایران مطعلق به استقلال بود همون مافیایی که مجاهد خزیراوی رو از فوتبال دور کرد کسی که میتونست تو بارسا بازی کنه یا مرحوم حجازی که میتونست منچستر بازی کنه اخه هول تو میخای بزگی استقلال رو با چارتا بازیکنی که خودتون هم میدونین از تیم درپیت شما به اروپا ترانسفر نشدن فقط یه زمان تو پیروزی بازی میکردن زیر سوال ببری تو کلا خودت و خانوم گلت زیر سوال هستین بار اخرت باشه در مورد استقلال حرف میزنی استقلال شخص نیست یک مکتب هست ما مثل شما که کت کشی یحیی رو میکنی نیستیم که شعار بدیم ما همه یحیی هستیم ما میگیم ما همه استقلال هستیم عزت زیاد 💙💙💙💙