زمان مسابقه هادی چوپان؛ جایزه ۹۰ میلیاردی به چه کسی می‌رسد؟

هادی چوپان قهرمان سال گذشته مسابقات مسترالمپیا بامداد یکشنبه -به وقت تهران برای تکرار عنوان قهرمانی در فینال با حریفان به رقابت پرداخت که نشد.

primary_image
کد خبر : ۲۱۸۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
5

وقت صبح- متاسفانه هادی چوپان نتوانست به عنوان قهرمانی دست یابد و دوم شد.  از عجیب ترین واکنش‌ها به نایب قهرمانی او حرف های زشت و عجیب امیر تتلو در مورد مسابقه چوپان بود که با کلیک روی لینک زیر می توانید بخوانید:

حمایت بی ادبانه امیر تتلو از هادی چوپان؛ سه شب نخوابیدم قهرمان شی!

در ساعات گذشته دور مقدماتی مسترالمپیا ۲۰۲۳ که شناخته‌شده‌ترین رویداد رقابت‌های بدنسازی جهان بود، در ایالت فلوریدای آمریکا با حضور چهره‌های برجسته این رشته برگزار شد.

هادی چوپان قهرمان پرافتخار کشورمان هم به مانند سال گذشته با نمایش خیره کننده ای توانست آرای مثبت داوران را کسب کند و به فینال راه پیدا کند.

هر چند پیش از شروع این رقابت ها اغلب کاربران شبکه‌های اجتماعی چوپان را مدعی اصلی این دوره از مسترالمپیا دانسته اند و او را ورزشکاری بی رقیب معرفی کرده اند.

طرفداران هادی

البته در چند روز گذشته بزرگان شاخص این رشته برخلاف طرفداران گرگ پارسی فینال واقعی مسترالمپیا ۲۰۲۳ را ماراتن بین هادی چوپان و درک لانسفورد دانسته اند.

حتی برخی هم با قطعیت اعلام کرده اند که شکست سال گذشته لانسفورد در برابر رقیب ایرانی‌اش باعث شده او بیش از تمام ورزشکاران این دوره تشنه عنوان طلایی این مسابقات باشد.

با این حال تا ساعاتی دیگر قهرمان خوش اقبال پنجاه‌ و نهمین دوره مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۳ جهان و برنده جایزه ارزشمند ۱.۶ میلیون دلار (۹۰ میلیارد تومان) مشخص خواهد.

اما باید دید آیا گرگ ایرانی می تواند با تکرار قهرمانی بی نظیر سال گذشته از تاج و تخت خود در این رویداد جهانی دفاع کند؟ 

۶
ارسال نظر
  • محمد

    به لطف و مدد الهی قهرمان خواهد شد

  • رضا

    خیلی راحت حقشو خوردن فقط چون ایرانی بود وگرنه با اختلاف زیاد خودش قهرمان بود حتی آدمای معمولی هم یه نکاه کنن متوجه اختلاف زیادشون مبشن خیلی حیف شد

  • ناشناس

    به هر حالقهرمان همان قهرمانه

  • ناشناس

    ما شیرازیا افتخار میکنیم به قهرمانمان آقای هادی چوپان وهمیشه در دل ما وفرزندانمان عزیز میباشی چه بسا قهرمان بودن اول ودومی ندارد بیان کنم به آقای تتلو زشت وبیریخت بهش بگم تو برو کشکت بساب بیریخت

  • ناشناس

    مگه هادی چوپان چکار کرده که باید ۹۰ میلیارد جایزه بگیره.
    بعد اونوقت کارگر تو ایران ماهی چندرغاز بهش میدن که تا وسط ماه هم دوام نمیاره.