دخترکی که از "جنی" خواننده گروه "بلک پینک" پیشی گرفت!

«جنی کوچک» لقب دختر 11 ساله‌ای است که در جدیدترین برنامه استعدادیابی کره جنوبی شرکت کرده است!

primary_image
کد خبر : ۲۱۸۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- با خواننده جوان کره‌ای آشنا شوید که با صدای فوق العاده و چهره زیبایش به «جنی کوچولو» مشهور شده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، «شو کوئین» یک برنامه رقابتی جدید برای یافتن استعدادهای جدید موسیقی است.

اخیراً یک شرکت کننده جوان 11 ساله مورد توجه همه قرار گرفته است. اگرچه او هنوز یک نوجوان است، اما کاریزما، صدای فوق‌العاده و مهارت‌های رقص او، پیشرفته‌تر از سنش است!

این دختر نوجوان با چهره بامزه و معصوم خود توجه طرفداران بین المللی را نیز به خود جلب کرده است. البته شباهت بسیار زیاد او به «جنی» عضو گروه مشهور «بلک پینک» نیز در شهرت او تاثیر زیادی داشته.

نام این دختر «جونگ چو ها» است. چو ها که یک دانش آموز است آرزوی فعالیت در صنعت موسیقی کره جنوبی و تبدیل شدن به یک آیدل مشهور را در سر دارد. 

choha

او همچنین از طرفداران پر و پا قرص جنی است و از این ستاره الهام می‌گیرد. چو ها اعتراف کرده است که میخواهد به خواننده مشهوری مانند جنی تبدیل شود.

چو ها در هنگام معرفی خود به صورت هوشمندانه‌ای لقب «جنی کوچک» را به خود دارد. طولی نکشید که این نام مستعار در بین کاربران اینترنتی جنجالی شد.

لبخند بامزه، گونه‌های دوست داشتنی و شکل کلی صورت او بسیار شبیه به جنی است.

در این عکس شباهت چو ها به جنی به خوبی قابل مشاهده است.

jennie-choha

این دختر 11 ساله در کنار اعتراف به علاقه شدید خود به جنی، آهنگی از او را نیز در این برنامه اجرا کرد. چو ها برای اجرای خود آهنگ «سولو» که اولین آهنگ مستقل جنی بود را خواند. 

صدای قوی او بلافاصله طرفداران زیادی را مجذوب او کرد. بسیاری از کاربران اینترنتی موافق بودند که او دقیقاً شبیه خواهر جنی است. دیگران همچنین به شباهت او با وونیونگ خانم آیدل گروه آیو اشاره کردند.

این دختر 11 ساله به سرعت میان داوران و طرفداران این برنامه جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. بسیاری از کاربران اینترنتی معتقدند که موفقیت او در کی‌پاپ از همین سن تضمین شده است. 

 

۱
ارسال نظر