عکس/ شوخی زشت با فوت بازیگر تازه درگذشته فرندز در کرج

بنری در ماهدشت کرج نصب شد که با فوت متیو پری شوخی کرده است.

عکس/ شوخی زشت با فوت بازیگر تازه درگذشته فرندز در کرج
کد خبر : ۲۱۷۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، در این بنر به سبک و سیاق فوت برخی جوان‌های ایرانی، شوخی ناامیدکننده‌ای با فوت این بازیگر شده است. 

با متیو پری فرندز در کرج شوخی زشتی شد.

متیو پری پس از فرندز

دیجی کالا: پس از به اتمام رسیدن فرندز، کارنامه‌ی حرفه‌ای میتو پری نقطه‌ی اوج دیگری را تجربه نکرد. او در سریال‌هایی همچون «استودیو ۶۰» و «زوج عجیب» و فیلم‌هایی همچون «پرندگان آمریکا» (۲۰۰۸)، «دوباره ۱۷» (۲۰۰۹) و «پیروزی» (۲۰۰۶) – که برای او نامزدی گلدن گلوب و اِمی به همراه داشت – بازی کرد. 

اما از دورانی که یک ستاره‌ی جهانی به حساب می‌آمد، فاصله‌ی زیادی داشت و به نظر نمی‌رسید که دیگر هم بتواند موفقیت‌های دوران فرندز را تکرار کند. 

هنگامی که قسمت ویژه‌ی «فرندز: تجدید دیدار» (۲۰۲۱) پخش شد، متیو پری هیچ شباهتی به آن چندلر بینگ دوست‌داشتنی گذشته نداشت. پری حتی نمی‌توانست منسجم صحبت کند (به دلیل جراحی دندان اضطراری که چند روز پیش از فیلم‌برداری انجام داده بود). 

پری در مقایسه با پنج ستاره‌ی دیگر سریال هم محزون‌تر به نظر می‌رسید و حتی درباره‌ی نبردش با افسردگی در دوران ساخت سریال صحبت کرد، حقیقتی که متاسفانه بعضی از دوستان و همکارانش هم از آن اطلاعی نداشتند. 

پری در کتاب خاطراتش می‌نویسد که اگرچه همه‌ی دوستان و هم‌بازی‌هایش به دلیل پخش قسمت پایانی فرندز در سال ۲۰۰۴ در حال گریستن بودند، او «هیچ احساسی» نداشت. 

و این یک تراژدی تمام‌عیار است، خالق یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی چند دهه‌ی اخیر، مردی منزوی بود که اغلب باید به تنهایی در مقابل شیاطین درونی‌اش می‌ایستاد و سپس جلوی دوربین می‌آمد و لبخند می‌زد و دیگران را شاد می‌کرد. 

متیو پری اما چیزی فراتر از یک شخصیت تلویزیونی است، او نباید تنها برای چندلر بینگ به یاد آورده شود. بلکه او را باید به‌عنوان هنرمندی به یاد بیاوریم که سال‌ها برای بهبودی جنگید، شجاعانه از جدال‌ها و بیماری‌هایش صحبت کرد و هرگز تسلیم نشد.

۱
ارسال نظر