عکس جنجالی فرزاد فرزین؛ این زن کیست؟

عکسی از فرزد فرزین در کنار یک زن جوان در فضای مجازی منتشر شده است.

primary_image
کد خبر : ۲۱۷۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، در این تصویر فرزاد فرزین به شکل صمیمی در کنار این زن جوان حضور دارد. 

هنوز نسبت این دو مشخص نشده است. 

عکس جنجالی فرزاد فرزین منتشر شد.

خلاقیت فرزاد فرزین در اجراهای صحنه‌ای

میزان: فرزاد فرزین در زمره معدود خواننده‌هایی قرار دارد که در هر اجرا برنامه‌ای متفاوت را نسبت به اجرای قبلی، برای مخاطبانش در نظر می‌گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به کنسرت ماسک اشاره کرد. 

پس از موفقیت آلبوم شوک، فرزاد فرزین شروع به برگزاری کنسرت‌هایی در سراسر کشور کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به تهران، کرج (به همراهی محسن یگانه) و کیش اشاره کرد. 

فرزاد فرزین در سال‌های اخیر تیتراژ برخی از برنامه‌های تلوزیونی از جمله «کوله پشتی» و «شب به خیر تهران» و برنامه‌ی با ما اینجا را نیز اجرا کرده است. 

آلبومی که فرزاد پس از «شوک» به سراغ آن رفت، «شانس» نام داشت و او دوباره تیم کاری خود را تغییر داد. 

او در این آلبوم با تنظیم کنندگان سرشناسی چون «پدرام کشتکار» و «کوشان حداد» کار کرده و «حامد هاکان» نیز با او همکاری کرد. «شانس»، اسفند ماه ۱۳۸۸ عرضه شد و از همان هفته اوّل با فروش بسیار خوبی مواجه شد. 

فرزاد فرزین در برنامه نوروزی شبکه سوم سیما حضور پیدا کرد و با همکاری «علی اصحابی» و «بهنام صفوی» قطعه‌ای مخصوص برنامه آماده کرد. 

 ویژه برنامه تحویل سال نو  فرزاد فرزین

این قطعه در نوروز ۱۳۹۰ قطعه مخصوص ویژه برنامه تحویل سال نو اجرا شده بود. 

فرزاد پس از موفقیت آلبوم شانس آلبوم جدید خود را استارت زد و در این آلبوم با افرادی چون کوشان حداد، انوشیروان تقوی همکاری کرده است. 

این آلبوم شلیک نام گرفت که پس از انتشار با استقبال بی‌نظیری از جانب طرفداران این خواننده رو به رو شد. 

فرزاد در فاصله‌ی بین آلبوم شانس و شلیک در دو آلبوم گروهی از جمله آلبوم خاص و آلبوم دلصدا حضور پیدا کرد و به گفته‌ی وی به احتمال قوی دیگر در آلبوم‌های گروهی حضور پیدا نخواهد کرد. 

فرزاد در چند سال اخیر کنسرت‌های بسیار متفاوت و خوبی را برگزار کرد که بسیار مورد توجه مردم و اهالی موسیقی قرار گرفت تا با این کار سطح کنسرت‌های موسیقی پاپ داخل کشور را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد.

۰
ارسال نظر