جی کاتلر هادی چوپان را نصیحت کرد!

هادی چوپان که خیلی وقت است مشهور شده حالا مورد خطاب جی کاتلر، اسطوره بدنسازی قرار گرفته است.

جی کاتلر هادی چوپان را نصیحت کرد!
کد خبر : ۲۱۷۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو،  جی کاتلر تاکید می‌کند که بزرگترین اشتباهی که هادی چوپان می‌تواند مرتکب شود، اولویت دادن به اندازه است.

همه چشم‌ها به هادی چوپان، قهرمان فعلی مستر المپیا دوخته شده؛ بدنسازی که خود را آماده می‌کند تا از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.

رقابت‌های بخش اوپن مردان مستر المپیا 2023 استعدادهای بزرگی را در میان مدعیان خود قرار داده که همه آنها هدفشان را ربودن جام ساندو از هادی چوپان قرار داده‌اند.

جی کاتلر به عنوان یکی از اسطوره‌های تاریخ بدنسازی در مصاحبه‌ای که اخیرا به اشتراک گذاشته، چیزهایی که هادی چوپان برای بدست آوردن دومین قهرمانی‌اش نیاز دارد را بیان کرده است.

هادی چوپان پس از انتقال از دسته 212 پوند به بخش آزاد، توانسته به سرعت و بدون هیچ توقفی پله‌های موفقیت و پیشرفت را سپری و خودش را به عنوان یکی از مدعیان اصلی این دسته معرفی کند.

او پس از اینکه توانست در میان سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ در میان ۴ نفر برتر مسابقات قرار بگیرد، در سال 2022 توانست به دو سال حکمرانی بی چون و چرای بیگ رامی پایان دهد و در حالیکه این بدنساز مصری در رده پنجم ایستاد، هادی چوپان بالاخره به عنوان قهرمانی دست یافت.

فرم مهمتر از اندازه

امسال هادی چوپان تمرکز خود را بر روی پیشرفت فرم بدنش گذاشته و با تمرینات بی وقفه در باشگاه زیر نظر هنی رامبد، به نظر قویتر از سال گذشته شده است.

با توجه به شرایط فیزیک بدنی فعلی‌اش در راه مستر المپیا 2023، به نظر تلاش‌های مجدانه او نتیجه داده است.

اما آیا این پیشرفت برای نگه داشتن جایگاه قهرمانی‌اش کافی خواهد بود؟

 

۳
ارسال نظر