عکس های 4 متهم قتل “مهرجویی” در جلسه بازپرسی+تصاویر

عکس هایی از متهمان قتل مهرجویی در یکی دیگر از جلسات بازپرسی با حضور دادستان فردیس، معاون دادستان فردیس، بازپرس پرونده و دادیار اظهار نظر منتشر شد.

عکس های 4 متهم قتل “مهرجویی” در جلسه بازپرسی+تصاویر
کد خبر : ۲۱۷۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از همشهری آنلاین، در ادامه تحقیقات پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر، یکی دیگر از جلسات بازپرسی با حضور دادستان فردیس، معاون دادستان فردیس، بازپرس پرونده و دادیار اظهار نظر برگزار شد و متهمان پرونده نسبت به سوالات مطروحه پاسخ دادند.

عکس هایی از متهمان قتل مهرجویی در یکی دیگر از جلسات بازپرسی با حضور دادستان فردیس، معاون دادستان فردیس، بازپرس پرونده و دادیار اظهار نظر منتشر شد. عکس هایی از متهمان قتل مهرجویی در یکی دیگر از جلسات بازپرسی با حضور دادستان فردیس، معاون دادستان فردیس، بازپرس پرونده و دادیار اظهار نظر منتشر شد. عکس هایی از متهمان قتل مهرجویی در یکی دیگر از جلسات بازپرسی با حضور دادستان فردیس، معاون دادستان فردیس، بازپرس پرونده و دادیار اظهار نظر منتشر شد. عکس هایی از متهمان قتل مهرجویی در یکی دیگر از جلسات بازپرسی با حضور دادستان فردیس، معاون دادستان فردیس، بازپرس پرونده و دادیار اظهار نظر منتشر شد. عکس هایی از متهمان قتل مهرجویی در یکی دیگر از جلسات بازپرسی با حضور دادستان فردیس، معاون دادستان فردیس، بازپرس پرونده و دادیار اظهار نظر منتشر شد.

۰
ارسال نظر