این عکس “عمو پورنگ” پولداری او را فاش کرد/ عکس

مدتی قبل عمو پورنگ از خود عکسی را با ماشین گران قیمتش منتشر کرد.

primary_image
کد خبر : ۲۰۹۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، عکس قدیمی از عموپورنگ با ماشین لاکچری‌اش در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های زیادی از طرف کاربران و پیج‌های اینستاگرامی به دنبال داشت.

عکس/ عمو پورنگ از ورزش سخت و تازه اش رونمایی کرد! 17 اسفند 1401-00:39 0 192 خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد عمو پورنگ از ورزش سخت و تازه اش رونمایی کرد! عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرام خود، از ورزش سخت و تازه اش رونمایی کرده است. وقت صبح- عمو پورنگ که از تابستان سال گذشته دیگر در تلویزیون حضور ندارد و ادعاهایی در مورد کنار گذاشته شدن اش از سوی صداوسیما مطرح شده، به فعالیت های دیگری روی آورده است. او علاوه بر کارهای خیرخواهانه و تلاش برای شادی کودکان و نوجوانان خاص، ورزش را نیز به شکل جدی دنبال می کند. اما به تازگی از ورزش عجیب و غریب اش در 49 سالگی رونمایی کرده است. بدون سرمایه ساعتی 42 هزار تومان درآمد داشته باش! بدون سرمایه ساعتی 42 هزار تومان درآمد داشته باش! مشاهده yektanet-logo-sign تبلیغ او در این تصویر نشان می دهد که مشغول ورزش بدنسازی است، اما با وزنه های سبک تمرین می کند.

منبع: برترین ها

عکس جالب داریوش فرضیایی هنگام ورزش

عمو پورنگ که از تابستان سال گذشته دیگر در تلویزیون حضور ندارد و ادعاهایی در مورد کنار گذاشته شدن اش از سوی صداوسیما مطرح شده، به فعالیت های دیگری روی آورده است.

او علاوه بر کارهای خیرخواهانه و تلاش برای شادی کودکان و نوجوانان خاص، ورزش را نیز به شکل جدی دنبال می کند.

اما به تازگی از ورزش عجیب و غریب اش در 49 سالگی رونمایی کرده است.

او در این تصویر نشان می دهد که مشغول ورزش بدنسازی است، اما با وزنه های سبک تمرین می کند.

عمو پورنگ از ورزش سخت و تازه اش رونمایی کرد!

۰
ارسال نظر