سواستفاده این زوج هالیوودی از طلاقشان برای شهرت بیشتر!

آیا جو جوناس خواننده مشهور و همسر سابق بازیگرش سوفی ترنر از جنجال طلاق خود برای شهرت بیشتر استفاده می‌کنند؟؟

سواستفاده این زوج هالیوودی از طلاقشان برای شهرت بیشتر!
کد خبر : ۲۰۸۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - آیا زوج هالیوودی مشهور به ازدواج خود پس از 4 سال زندگی مشترک بخاطر شهرت بیشتر پایان داده‌اند؟

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جو جوناس و سوفی ترنر در اوایل این ماه خبر طلاق خود را منتشر کردند. این آقای بازیگر و خانم خواننده چهار سال پیش ازدواج کردند.

حالا گزارش شده است که جو جوناس و سوفی ترنر جنجال طلاق خود را به یک شیرین کاری روابط عمومی تبدیل کرده‌اند تا به نفع شهرتشان در هالیوود باشد.

علیرغم اینکه این زوج سابق تصمیم خود برای جدایی را یک تصمیم «دوجانبه» خواندند، جزئیات جدید طلاق آن‌ها چیز دیگری را نشان می‌دهد.

مایا ریاز، کارشناس روابط عمومی، درباره این جنجال ایخر هالیوود گفت: «از یک طرف، پوشش رسانه‌ها و علاقه عمومی افزایش خواهد یافت. این می‌تواند گزینه‌های شغلی افراد مشهور را افزایش دهد.»

ریاظ با اشاره به مسیر کلی طلاق یک زوج مشهور که توجه قابل توجهی به طرفین ایجاد می کند، پیشنهاد کرد: «می‌توان از این حجم توجه‌ها برای یک تغییر مثبت در حرفه آن‌ها استفاده کرد.»

او توضیح داد: «یک مدیربرنامه خوب می‌تواند از این موضوع برای هدایت توجه عمومی به سمت تلاش‌های حرفه‌ای ستاره استفاده کند. بنابراین دامنه دسترسی آن‌ها گسترش داده می‌شود و به طور بالقوه طرفداران جدیدی را جذب می‌کند.»

اگرچه طلاق یک مسئله چالش برانگیز و شخصی است، ریاز اصرار داشت که جو و سوفی می توانند کاملاً به گونه‌ای آن را پیش ببرند که به نفع شغلشان نیز باشد.

۰
ارسال نظر