ویدیو/ ادعای بزرگ شهربانو منصوریان؛ با خواهرانم به خانه رونالدو رفتیم!

شهربانو منصوریان قهرمان ووشوکار ایرانی با انتشار ویدئوی بحث برانگیزی در صفحه شخصی اش مدعی شده که به همراه خواهران اش به خانه کریستیانو رونالدو رفته است.

primary_image
کد خبر : ۲۰۸۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- پس از گذشت چند روز از حضور جنجالی کریستیانو رونالدو در ایران اخبار مرتبط با این ستاره محبوب جهان فوتبال همچنان در شبکه های مجازی ادامه دارد.

البته کریس رونالدو یک فوق ستاره محبوب و مشهور در میان اغلب مردم دنیا است و حواشی های ایجاد شده پس از ورود او به تهران را باید امری طبیعی و معمول دانست.

هر چند در این میان افرادی هم بودند که با سرزنش کردن طرفداران پر شور این ستاره پرتغالی در مراسم استقبال اش اتفاقات پیش آمده را برازنده مردم ایران ندانستند.

در همین راستا حالا شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی ایران با منتشر کردن ویدئوی عجیبی در صفحه شخصی اش مدعی شده که او و خواهران اش به تازگی منزل رونالدو رفته اند.

البته منصوریان در انتهای صحبت های اش در این ویدئوی نمایشی تاکید می کند که تمامی این اتفاقات عجیب در خواب او رخ داده است!

بخوانید: عکس/ صد دلاری جنجالی پشت قاب گوشی سهیلا منصوریان

خداحافظی احساسی شهربانو منصوریان و همسرش سوژه کاربران شد

به گزارش وقت صبح، روز گذشته شهربانو منصوریان و اعضای تیم ووشوی بانوان و مردان ایران برای شرکت در بازیهای آسیایی هانگژو عازم کشور چین شدند.

اما در همان ساعات اولیه اعزام کاروان تیم ملی ووشوی ایران انتشار ویدئویی احساسی از سوی شهربانو منصوریان در صفحه شخصی اش باعث ناراحتی طرفداران اش شد.

قهرمان مشهور کشورمان با نمایش ویدئویی از لحظه خداحافظی احساسی اش با پسرش به مخاطبین اش یادآوری کرد که برای رسیدن به رویاهات باید دل بکنی از لحظه هایی که شاید دیگر هرگز برایت تکرار نشوند.

البته انتشار این فیلم واکنش های متفاوتی را از سوی کاربران فضای مجازی در تقدیر از قهرمان پرافتخار کشورمان در پی داشته است.

در همین رابطه حالا همسر شهربانو منصوریان با انتشار یک استوری احساسی به این موضوع واکنش نشان داده و در حمایت از وی نوشته است:

برایت آرزوی موفقیت می کنم انشاالله با دست پر برگردی.

۰
ارسال نظر