ویدیو/ رونمایی هالک ایرانی از قوی ترین ورژن اش پس از جنجال ناک اوت سال قبل!

سجاد غریبی چهره خبرساز فضای مجازی با منتشر کردن ویدئوی جدیدی ادعای عجیب و‌ باور نکردنی را در صفحه شخصی اش مطرح کرده است.

primary_image
کد خبر : ۲۰۸۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- سجاد غریبی چهره پرحاشیه فضای مجازی پس از وقفه ای یک ساله بار دیگر با حواشی عجیبی به صدر اخبار جنجالی شبکه های اجتماعی بازگشته است.

البته این ورزشکار پرادعا در همان ابتدای ورودش به شبکه های اجتماعی لقب پر طمطراق هالک ایرانی را برای خودش انتخاب کرد که باعث شد توجه کاربران زیادی را جلب کند.

هر چند حواشی جنجالی مسابقه او با مارتین فورد سبب شد که اغلب مخاطبان مجازی او را بابت تصاویر فتوشاپی اش سرزنش کنند و او را به دروغ و غیرواقعی بودن متهم کنند.

حالا و پس از گذشت یک سال از این ماجرای خبرساز غریبی با منتشر کردن رجزخوانی تازه ای از خودش در صفحه شخی اش مدعی شده که به زودی همه را شوکه خواهد کرد.

این چهره پر سر و صدا با نمایش ویدئویی از تمرینات آماده سازی اش در اینستاگرام اش ادعا کرده که تا چند ماه دیگر از قویترین ورژن خودش رونمایی خواهد کرد.

بخوانید: عکس/ خط و نشان کشیدن جنجالی هادی چوپان برای مخالفان اش

زمینه سازی مرموز هالک ایرانی برای یک بازگشت جنجالی

به گزارش وقت صبح، سجاد غریبی که در فضای مجازی به هالک ایرانی شهرت دارد، نخستین بار سال 96 تصاویری از عضله های نامتعارف اش در اینستاگرام منتشر کرد و مورد توجه قرار گرفت.

پس از آن هم جنجال های او بالا گرفت و خبر رسید که او قرار است با مارتین فورد، مشهور به ترسناک‌ترین مرد روی کره زمین ۲ آوریل ۲۰۲۲ (۱۳ فروردین ۱۴۰۱) در لندن مباربزه کند.

اما بعد مارتین فورد به دلیل سیاه نمایی های سجاد غریبی این مبارزه را لغو کرد.

5 ماه بعد هم سجاد غریبی در دبی با آلمات باخیتوویچ معروف به گوریل قزاق مبارزه کرد و به شکلی مضحک از او شکست خورد.

این مسئله سبب شد تا سجاد غریبی به شدت مورد انتقاد قرار بگیرد و پس از آن از فضای مجازی خداحافظی کند.

حالا پس از گذشت 13 ماه از این ماجرا او یک استوری در اینستاگرام اش منتشر کرده و گفته که قرار است جنجال های اخیرش را از سر بگیرد. اما جزئیاتی درباره برنامه اش منتشر نکرده است.

۰
ارسال نظر