ویدئو/ جورجینا روز ملی عربستان را جشن گرفت

همسر رونالدو روز ملی عربستان را با قهوه و بخور معطر جشن گرفت.

primary_image
کد خبر : ۲۰۸۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ؛ جورجینا رودریگز، شریک زندگی کریستیانو رونالدو، جمعه ۳۱ شهریور، روز ملی عربستان سعودی را با نوشیدن قهوه عربی و دود بخور معطر جشن گرفت.

جورجینا در روز ملی عربستان سعودی برای عبایه‌ای که پوشیده بود، رنگ سبز را انتخاب کرد. عبایه یا چادر عربی لباس رایج زنان سعودی است. کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش نیز در باشگاه النصر به مناسبت روز ملی عربستان سعودی با لباس سنتی عربستان سعودی و رقص شمشیر فرهنگ این کشور را گرامی‌داشتند.

زندگی نامه جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز در 27 ژانویه 1995 در آرژانتین به دنیا آمد. پدر و مادر جورجینا رودریگز به ترتیب خورخه رودریگز و آنا ماریا هرناندز هستند. او یک خواهر به نام ایوانا رودریگز دارد. پدر جورجینا خورخه ادواردو یک مربی و فوتبالیست حرفه ای بازنشسته بود.

پدر جورجینا شهرت چندان خوبی ندارد زیرا او یک دوره 10 ساله زندان را به دلیل قاچاق مواد مخدر گذرانده است. پدرش زمانی در سال 2018 به دلیل عوارض ناشی از سکته ای که دو سال قبل از آن متحمل شده بود، درگذشت.
جورجینا هنگامی که چهار ساله بود به یک استودیوی رقص کلاسیک فرستاده شد و به احتمال زیاد، این جدی ترین فعالیت و اولین قدم در راه علاقه ی او در زمینه مدلینگ و هنر بوده است.

جورجینا فشار اقتصادی زیادی را احساس می کرد به نحوی که در نوجوانی به عنوان پرستار کودکان مشغول کار می شود اما در کنار آن به ورزش و باله می پرداخت و هرگز رویا های خود را فراموش نمی کرد .

تحصیلات و مهاجرت به انگلیس

جورجینا رودریگز پس از فارغ التحصیل شدن از مدرسه به عنوان یک کارگر خانگی مشغول به کار شد و در نهایت اسپانیا را به مقصد بریتانیا ترک کرد، جورجینا به انگلیس سفر کرد و زمانی که در انگلستان بود، در لندن به تحصیل زبان انگلیسی پرداخت.

جورجینا در جوانی به عنوان فروشنده برای برند های معروفی مانند Dolce & Gabbana ، Stradivarius ، Bimba y Lola ، Pull&Bear و… کار می کرد با پیشرفت در کارش در شرکت گوچی به عنوان مدیر فروش یکی از فروشگاه های شاخص گوچی در اسپانیا مشغول به کار شد .

منبع: فرارو

۰
ارسال نظر