با این روش مانند اعضای گروه “بی تی اس” صبحانه بخورید!

تهیونگ عضو محبوب گروه بی تی اس پس از فاش کردن صبحانه عجیب و غرییبش جنجالی بزرگ در فضای مجازی ایجاد کرده است!

primary_image
کد خبر : ۲۰۴۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - صبحانه مورد علاقه تهیونگ عضو 27 ساله گروه بی تی اس به موضوع داغ صحبت‌های آرمی‌ها تبدیل شده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، تهیونگ اخیراً اطلاعاتی جدید از زندگی و ترجیحات غذایی خود را با آرمی‌ها به اشتراک گذاشته است.

آرمی‌ها عاشق تماشای غذا خوردن تهیونگ هستند. آن‌ها همیشه به نوع غذایی که او دوست دارد و هر چیز خاصی که ممکن است بخواهد امتحان کند، علاقه دارند.

اکنون، تهیونگ با افشا کردن صبحانه مورد علاقه‌اش بحثی جدید در میان طرفدارانش آغاز کرده است.

در تاریخ 6 سپتامبر، جدیدترین قسمت از برنامه «You Quiz on the Block» با حضور تهیونگ بلاخره منتشر شد. تهیونگ در این برنامه با لباسی بسیار شیک و مانند شاهزاده‌ها ظاهر شد!

صبحانه محبوب تهیونگ از گروه بی تی اس!

صبحانه مورد علاقه تهیونگ از گروه بی تی اس!

حضور تهیونگ در این برنامه لحظات به یاد ماندنی زیادی داشت و او در مورد داستان‌های متفوتی در حرفه خود صحبت کرد.

زمانی که از تهیونگ پرسیده شد آیا پیش از آمدن به این برنامه غذا خورده است یا خبر. گرچه طرفداران گاهی نگران این هستند که آیا آیدل‌ها وقت کافی برای غذا خوردن دارند، تهیونگ منوی صبحانه خود برای آن روز را به اشتراک گذاشت. غذاهای حاضری او برای صبحانه خیال همه را راحت کرد.

تهیونگ در پاسخ به این سوال گفت: «من عاشق غذاهایی مانند کیمباپ مثلثی و نودل لیوانی هستم. امروز صبح هم همین غذاها را خوردم.»

پس از به اشتراک گذاشتن انتخاب‌های صبحانه خود، از تهیونگ در مورد طعم مورد علاقه کیمباپ پرسیده شد. اگرچه بی تی اس حالا سوپراستارهایی جهانی هستند، اما آن‌ها در واقع هنوز افرادی عادی هستند.

تهیونگ توضیح داد: «حالا یک کیمباپ مثلثی با طمع تن ماهی و مایونز وجود دارد.»

هنگامی که این انتخاب به اشتراک گذاشته شد، یک بحث در فضای مجازی کره به سرعت به منوی صبحانه تهیونگ اختصاص داده شد. بسیاری از طرفداران تصمیم دارند به زودی این غذاهای ارزان و راحت را شخصا امتحان کنند.

۰
ارسال نظر