جدایی خانم سوپرمدل برزیلی از نامزدش پس از 2 سال!

الساندرا آمبروزیو خانم سوپرمدل مشهور برزیلی پس از دو سال نامزدی و رابطه عاشقانه از ریچارد لی جدا شده است!

جدایی خانم سوپرمدل برزیلی از نامزدش پس از 2 سال!
کد خبر : ۲۰۳۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - اساندرا آمبروزیو مدل 42 ساله و ریچارد لی 41 ساله پس از دو سال زندگی مشترک تصمیم به جدایی گرفتند!!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، الساندرا آمبروزیو و ریچارد لی در رابطه عاشقانه خود دچار مشکلات بزرگی شده‌اند. این زوج تصمیم گرفتند تا وقتی از یکدیگر جدا شوند و استراحت کنند!

الساندرا آمبروزیو خانم مدل مشهور بار دیگر تیتر خبرها شده است. با این حال این بار به دلیل حضور خیره کننده او در نمایش‌های مد و فشن نیست!

به گفته منبعی نزدیک به الساندرا و ریچارد، زندگی حرفه‌ای پرمشغله این زوج باعث شده تا تابستان امسال آن‌ها را از یکدیگر دور کند. الساندرا تابستان را با دوستان و فرزندان دلبندش سپری کرد در حالی که ریچارد روی کارش تمرکز کرده بود.

اگرچه خانم سوپرمدل 42 ساله علاقه زیادی به ریچارد لی دارد، اما نزدیکان این زوج کاملاً مطمئن نیستند که آیا این زوج آشتی خواهند کرد یا خیر.

خانم سوپرمدل پس از دو سال از نامزدش جدا خواهد شد!

منبعی که خبر جدایی این زوج را منتشر کرده است، خاطرنشان کرد: «الساندرا همیشه علاقه زیادی به ریچارد داشته است. بنابراین شاید آن‌ها موفق شوند مشکلات خود را حل کنند. اما چه کسی می‌داند؟ آن‌ها ماه‌هاست از نظر احساسی از یکدیگر فاصله گرفته‌اند. بنابراین آشتی آن‌ها بعید به نظر می‌رسد.»

زمانی که ریچارد در ماجراجویی‌های تابستانی الساندرا در ایبیزا و جشن تولد 15 سالگی دخترش، در ماه گذشته غایب بود، وجود داشتن مشکلاتی در رابطه این زوج برای طرفداران آشکار و قطعی شد.

آخرین باری که این جفت با هم دیده شدند در اواسط ماه ژوئن در ساحل سانتا مونیکا بود. جایی که آن‍ها بیشتر شبیه به دوستانی نزدیک به نظر می‌رسیدند. این موضوع نیز باعث ایجاد شایعاتی درباره وضعیت رابطه احساسی آن‌ها شد.

رسانه‌های اجتماعی این زوج نیز منعکس‌کننده مشکلات زندگی احساسی آن‌ها و سرد شدن این رابطه است. آخرین پست‌های مشترک این زوج مربوط به ماه ژانویه مربوط می‌شود. زمانی که آن‌ها با خانواده الساندرا در پیست اسکی در پارک سیتی تعطیلات خود را گذراندند.

رابطه عاشقانه این زوج در ژانویه سال 2021 آغاز شد و از آن زمان به بعد این رابطه عاشقانه دچار فراز و نشیب‌های مختلفی بوده است.

۰
ارسال نظر