عکس/ تصویری که رضا قوچان نژاد از مهمانی خصوصی‌اش لو داد

رضا قوچان نژاد کاپیتان پیشین تیم ملی با منتشر کردن تصویری جذاب در اینستاگرام اش قسمتی از مهمانی خصوصی روز گذشته‌اش را لو داده است.

عکس/ تصویری که رضا قوچان نژاد از مهمانی خصوصی‌اش لو داد
کد خبر : ۲۰۲۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- رضا قوچان نژاد ستاره محبوب و اسبق فوتبال کشورمان چند سالی است که به صورت جدی از دنیای پر هیاهوی زمین سبز فوتبال فاصله گرفته است.

او سال‌هاست با همسرش سروین بیات که یک طراح داخلی مطرح است در کشور هلند زندگی می کند، البته این زوج دارای یک فرزند پسر به نام دوران نیز هستند.

هر چند در این چند سال اخیر اغلب طرفداران گوچی منتظر بازگشت دوباره او به میادین فوتبال و حتی لیگ برتر ایران بودند.

عکس/ تصویری که رضا قوچان نژاد از مهمانی خصوصی‌اش لو داد اما واکنش‌های بی تفاوت و خنثی او به خبر بازگشت‌اش به زمین سبز نشان داده که او دیگر میل و رغبتی برای برگشت به فضای فوتبالی ندارد.

در همین ارتباط حالا انتشار تصویری ازسوی مهاجم قدیمی تیم ملی در صفحه شخصی اش سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

رضا قوچان نژاد در این استوری متفاوت با نمایش تصویری از غذایی جذاب و انتشار کلمه پارتی، به مهمانی خصوصی روز گذشته‌اش در اروپا اشاره کرده است.

بخوانید: عکس/ تفریح لاکچری و جذاب قوچان نژاد در استخر برج های مشهور دبی

سرگرمی نوستالژیک و باورنکردنی رضا قوچان نژاد و همسرش در هلند

به گزارش وقت صبح، برخلاف دیگر بازیکنان مشهور ایرانی که معمولا تا اواخر دهه سوم زندگی شان همچنان در فوتبال توپ می زنند، قوچان نژاد خیلی زودتر از بازی حرفه ای خداحافظی کرد.

او ۷ تیر ماه سال ۱۳۹۷ بعد از پایان کار ایران در جام جهانی روسیه پستی در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد و از تیم ملی ایران خداحافظی کرد.

چندی بعد هم برای همیشه از فوتبال رفت و حالا به همراه همسر و فرزندش در هلند ساکن هستند.

او در طول یک سال گذشته تصاویر و ویدئوهایی منتشر کرده که نشان می دهد فعلا شغل تازه ای دست و پا نکرده و به همراه خانواده اش مشغول سفر و تفریح است.

قوچان نژاد اکنون هم تصویری منتشر کرده که او را در حال بازی نوستالژيک منچ در مقابل همسرش نشان می دهد.

۰
ارسال نظر