عکس/ استوری عاشقانه همسر علی قلی زاده برای مخاطب خاص اش

یاسمن فرمانی همسر فوتبالیست علی قلی زاده با انتشار یک استوری جذاب در صفحه شخصی اش تولد فرزندشان را امید و انگیزه زندگی اش دانسته است.

عکس/ استوری عاشقانه همسر علی قلی زاده برای مخاطب خاص اش
کد خبر : ۱۹۷۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- در هفته های اخیر خبر جالب پیوستن علی قلی زاده به تیم لخ پوزنان در لیگ لهستان باعث غافلگیری دوستداران او شد.

با اینکه او با این انتقال لقب گرانقیمت ترین بازیکن لیگ لهستان را از آن خود کرد، اما به دلیل مصدومیت هنوز نتوانسته برای این باشگاه لهستانی به میدان برود.

البته وینگر تکنیکی تیم ملی مدتی است که با مصدومیت های پی در پی مواجه‌ می شود و حتی این عامل اذیت کننده هواداران باشگاه جدید او را هم کمی معترض کرده است.

عکس/ استوری عاشقانه همسر علی قلی زاده برای یک فرد خاص در همین خصوص حالا انتشار تصویری جذاب از سوی یاسمن فرمانی همسر علی قلی زاده که به تازگی صاحب فرزندی شده اند، توجه طرفداران او را جلب کرده است.

ستاره اسبق تیم ملی فوتبال زنان با نمایش تصویری مبهم از پسر کوچک اش و دلنوشته ای عاشقانه خطاب به او نوشته است:

تو فقط تو نیستی، منی، مال منی، خوب شد اومدیا، بودنت امید و نبض زندگیمونه.

بخوانید: عکس/ همسر سیامک نعمتی با یک گلدان عجیب به او ابراز علاقه کرد

ست ورزشی عجیب و غریب قلی زاده جنجال به پا کرد

به گزارش وقت صبح، در هفته هایی که گذشت علی قلی زاده ستاره تکنیکی تیم ملی توانست تیتر اول رسانه های داخلی و برخی از رسانه های خارجی را به خودش اختصاص دهد.

چرا که این لژیونر ملی پوش پس از پیوستن به باشگاه لخ پوزنان لهستان عنوان یکی از گرانقیمت ترین نقل و انتقالات تاریخ لیگ فوتبال لهستان را به نام خودش ثبت کرده است.

البته حضور قلی زاده در ماه های اخیر در تیم سابق اش با بدشانسی هایی هم با او همراه بود. مصدومیت های ناگهانی که برای او اتفاق افتاد او را از عملکرد درخشان اش در لیگ ترکیه دور کرد.

اما به نظر می رسد این ستاره ۲۷ ساله بالاخره پس از ناکامی های مداوم این بار به ساحل امنی برای بروز توانابی های اش رسیده باشد.

در همین راستا حالا انتشار تصویری از سوی این بازیکن با پوشش عجیب و غریب اش در اینستاگرام باعث تعجب دنبال کنندگان او شده است.

علی قلی زاده در این تصویر با رونمایی از ست ورزشی جالب و متفاوت اش از برند گوچی استایل تازه اش را به‌ رخ کاربران کشیده است.

۰
ارسال نظر