رسوایی دختر رپر 14 ساله با جعل کردن درگذشت خود!

لیل تای نوجوان رپر متهم به جعل مرگ خودش شده درحالی که او هکرها را مقصر پخش شدن این خبر نادرست می‌داند!

primary_image
کد خبر : ۱۹۷۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - پس از انتشار خبر درگذشت دختر رپر 14 ساله و برادرش توسط اعضای خانواده‌شان مشخص شده است که این اخبار نادرست بوده‌اند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، لیل تای چهره مشهور فضای مجازی و خواننده رپ زنده است! تنها چند روز پیش بیانیه‌ای در حساب اینستاگرام این نوجوان مبنی بر مرگ او و برادرش منتشر شده بود.

لیل تای حالا اعلام کرده است که از منتشر شدن این اخبار اشتباه بسیار دلشکسته شده است.

اخبار درگذشت این ستاره نوجوان در رسانه‌های اجتماعی در چند روز گذشته بسیار جنجالی شد. بیانیه‌ای منتشر شده در حساب اینستاگرام لیل تای که ادعا می‌کرد از سوی اعضای خانواده او است، دلیل آغاز این جنجال بود.

در این پست که اکنون حذف شده است، اعلام شده بود که خانواده او از دست دادن لیل تای و برادرش درگیر غم و اندوه غیرقابل تحملی هستند.

لیل تای، که نام اصلی او تای تیان است، اکنون اعلام کرده است که امنیت حساب کاربری او توسط یک شخص ثالث دچار مشکلاتی شده بود.

با این حال، مدیر سابق او، هری تسانگ، معتقد است که این داستان حقیقت ندارد. او لیل تی را متهم کرد که خودش این بیانیه جعلی را منتشر کرده است.

خانم رپر و برادرش مرگ خود را برای فالوور بیشتر جعل کردند!

هری تسانگ در بیانیه‌ خود گفت: «پس از انتشار این خبر جدید، از این واقعیت که لیل لتای سالم است، احساس آرامش می‌کنم. با این حال، من معتقدم که صحبت‌های او درباره هک شدن صفحه اینستاگرامش درست نباشد.»

هری حتی دو دلیل برای اینکه چرا لیل تای در واقع پشت این جعل مرگ بوده است، ارائه کرد. ا

و ادامه داد: «منطق من برای این حرف دو چیز است: اولاً، بازیابی یک حساب کاربری در معرض خطر در پلتفرم هایی مانند متا یا اینستاگرام معمولاً به یک بازه زمانی 24 ساعته نیاز ندارد.

ثانیاً، تمایلات برادر او به مشهور شدن، باعث شد تا من یک انگیزه را پشت این رویداد فرض کنم. برادر لیل تای، جیسون، قبلا متهم شده بود که خواهرش را برای ویدیوهای جنجالی‌اش تربیت کرده است.»

هری همچنین معتقد است که به گزارش وقت صبح این فریب می‌توانست به عنوان راهی برای افزایش دنبال‌کنندگان لیل تای آغاز شود.

پسانتشار خبر درگذشت لیل تای در روز چهارشنبه، او بیش از 200000 فالوور جدید در اینستاگرام به دست آورد.

قبل از این حادثه، حساب اینستاگرام او از ژوئن 2018 غیرفعال بود.

لیل تای در بیانیه‌ای پس از خبر درگذشت دروغین خود گفت: «می‌خواهم روشن کنم که من و برادرم سالم و زنده هستیم.

با این حال قلبم از شنیدن این اخبار نادرست شکسته است. این 24 ساعت برای من بسیار دردناک بوده است.»

۰
ارسال نظر