عکس/ بلا حدید روی تخت بیمارستان با چند سرم در دست!

«بلا حدید» درباره بیماری‌اش و روند درمان آن جزئیات بیشتری را با دنبال‌کنندگانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

عکس/ بلا حدید روی تخت بیمارستان با چند سرم در دست!
کد خبر : ۱۹۶۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- یکشنبه ۶ اوت بیش از ۱۰۰ روز از جدیدترین دوره درمان بیماری لایم بلا حدید می‌گذرد. عکس‌های منتشرشده این مدل فلسطینی‌تبار را بر تخت‌ بیمارستان و متصل به دستگاه‌ها، در حالی‌ که از او خون‌ گرفته می‌شود و نیز لحظات دشوار مبارزه با این بیماری تا رسیدن به‌سلامتی را نشان می‌دهند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بلا در مورد تشخیص و درمان بیماری‌اش که دستیابی به هردو آن‌ها ممکن است دشوار باشد، اطلاعات بیشتری به اشتراک گذاشت.

او پستش را این‌گونه آغاز کرد: «من کوچکی که رنج می‌کشید، به خاطر اینکه خودم را رها نکردم، به من بزرگسال افتخار می‌کند.»

بلا حدید در صدمین روز از درمان بیماری لایم از شرایطش صحبت کرد!

او از مادرش نیز تشکر کرد که «همه سوابق پزشکی مرا نگه‌ داشت، همواره با من بود، هرگز از کنارم نرفت، از من محافظت و حمایت کرد اما مهم‌تر از همه در طول تمام این ماجراها به من باور داشت».

برای افراد مبتلا به لایم مزمن باور شدن اغلب یک چالش است و بلا در ادامه توضیح داد که چگونه ناباوری‌ها او را خسته کرده بود.

بدتر شدم!

حدید نوشت: «زندگی در این وضعیت، بدتر شدن در طول زمان و کار در حالی‌ که تلاش می‌کردم خودم، خانواده‌ام و افرادی را که از من حمایت می‌کنند، سربلند کنم، به‌گونه‌ای که واقعا نمی‌توانم توضیح دهم به من آسیب وارد کرد.

غمگین بودن و مریض بودن با وجود در اختیار داشتن بیشترین نعمت/ امتیاز/ فرصت/عشق در اطرافم احتمالا گیج‌کننده‌ترین چیز بود.»

او در ادامه اضافه کرد که همه این چالش‌ها او را به فردی که امروز است تبدیل کرد و او حاضر است دوباره همه آن‌ها را پشت سر بگذارد تا باز هم به همین‌جا برسد.

۰
ارسال نظر