عکس/ استوری تلخ و شوکه کننده الهیار صیادمنش در اینستاگرام

الهیار صیادمنش مهاجم جوان تیم ملی با منتشر کردن یک استوری غم انگیز در صفحه مجازی اش، دنبال کنندگان اش را شوکه و ناراحت کرده است.

عکس/ استوری تلخ و شوکه کننده الهیار صیادمنش در اینستاگرام
کد خبر : ۱۹۳۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- در هفته های گذشته اغلب دوستداران الهیار صیادمنش مهاجم جوان تیم ملی منتظر روشن شدن وضعیت او برای تیم فصل آینده اش بوده اند.

در حالیکه این لژیونر ملی پوش سال گذشته با قراردادی ۴ ساله راهی هال سیتی انگلیس شده بود، اما هنوز مدیران این باشگاه درباره ماندن یا رفتن او تصمیم شان را اعلام نکرده اند.

هر چند مصدومیت های پی در پی و بدشانسی های مداوم الهیار در چند ماه گذشته سبب شد که او نتواند عملکرد قابل قبولی از خودش در این تیم انگلیسی نشان بدهد.

در همچین شرایطی حالا انتشار یک استوری غمناک و شوکه کننده از سوی این ستاره جوان باعث تعجب و ناراحتی مخاطبان او در اینستاگرام اش شده است.

الهیار با انتشار تصویری مشترک از فردی که به نظر می رسد از دوستان نزدیک او باشد خبر دردناک فوت او را با جملاتی غم انگیز در صفحه شخصی اش اعلام کرده است.

استوری تلخ و شوکه کننده الهیار صیادمنش در اینستاگرام

بخوانید: عکس/ ژست محرمی مهدی قائدی در دبی توجه همه را جلب کرد

آینده اللهیار در هال‌سیتی در هاله‌ای از ابهام

در شرایطی که به آغاز فصل جدید بازی‌های فوتبال نزدیک می‌شویم همچنان کادر فنی باشگاه هال‌سیتی تصمیمی در خصوص وضعیت اللهیار صیادمنش نگرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سایت «hulldailymail» انگلیس امروز خبر داد که نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال در باشگاه هال‌سیتی آغاز شده است اما هنوز آینده دو بازیکن این تیم برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اللهیار صیادمنش لژیونر ایرانی و رایگان لونگمن بازیکن انگلیسی دو بازیکن بلاتکلیف هال‌سیتی هستند و سرمربی تیم هنوز درباره ماندن یا رفتن این دو بازیکن تصمیمی نگرفته است.

اللهیار صیادمنش بعد از شش‌ماه حضور قرضی در هال‌سیتی نظر مدیران باشگاه انگلیسی را جلب کرد و تابستان سال گذشته قراردادی چهار ساله با این باشگاه انگلیسی امضا کرد اما نتوانست فرصت زیادی برای نمایش توانایی‌هایش نشان دهد.

مهاجم جوان و ملی‌پوش ایرانی هال‌سیتی در فصل گذشته به‌دلیل دو مرتبه مصدومیت شدید و طولانی‌مدت، بسیاری از بازی‌ها را از دست داد و عملکرد چندان درخشانی نداشت و تنها دو گل برای تیمش در طول یک فصل به‌ثمر رساند.

۰
ارسال نظر