عکس/ شوخی عجیب میلاد کی مرام با سن سام درخشانی

میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود با سن و سال سام درخشانی شوخی کرده است.

عکس/ شوخی عجیب میلاد کی مرام با سن سام درخشانی
کد خبر : ۱۹۱۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - میلاد کی مرام با وجود اینکه 38 سال سن دارد، در 11 سالگی وارد عرصه بازیگری تئاتر شد. اما سال ها طول کشید تا توانمندی اش را به اثبات برساند.

او اولین بار در سریال خواستگاران به کارگردانی امیر پورکیان حضور پیدا کرد. یک سال بعد هم در سریال شب هزار و یکم به ایفای نقش پرداخت.

سال 89 نیز کی مرام به سینما رفت و در فیلم کوچه ملی ساخته مهرشاد کارخانی را بازی کرد.

اما حالا او 7 سال است که دیگر در تلویزیون حضور ندارد و فاصله اش از سینما نیز وارد 4 سالگی می شود. او تاکنون در این رابطه توضیحی نداده است.

کی مرام در حال حاضر هم با سام درخشانی درباره سن اش شوخی کرده و خطاب به او با لحنی کنایه آمیز نوشت: «داداش مگه 31 (ساله) نیستی؟»

پیش از این سام درخشانی خودش را 30 ساله از تهران معرفی کرده و گفته بود که به جای گفتن تبریک تولد، طرفداران اش به افراد محتاج کمک کنند.

شوخی عجیب میلاد کی مرام با سن سام درخشانی

بخوانید: عکس/ واکنش احساسی و متفاوت سام درخشانی به ازدواج بهرام رادان

بیوگرافی سام درخشانی

او متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران است و از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز کرد.

او با نقش آفرینی در سریال تلویزیونی شب زدگان وارد دنیای بازیگری شد. سام درخشانی سابقه بازی در سریال هایی همچون با من بمان، خانه پدری و روزهای اعتراض را در کارنامه هنری خود دارد.

از جمله آثار سینمایی سام درخشانی می توان به عناوینی همچون خوب بد جلف، امشو، تگزاس. تخته گاز، پاستاریونی، نطفه شوم، هوس و خجالت نکش اشاره کرد. وی در برنامه همرفیق نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

درخشانی در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ خبر ازدواجش با عسل امیرپور را به صورت رسمی اعلام کرد که حاصل این ازدواج، یک دختر به نام برکه و یک پسر به نام برسام است.

۰
ارسال نظر