کارداشیان با فوتبالیست سابق آمریکایی وارد رابطه شد!

هفته گذشته«تام برادی»، بازیکن سابق فوتبال آمریکایی و «کیم کارداشیان»، چهره تاثیرگذاراینستاگرامی و ستاره برنامه‌های تلویزیونی واقع‌نما، در مهمانی سالانه «مایکل روبین»، سرمایه‌دار میلیاردر، در چهارم ژوییه شرکت کردند، که برخی از رسانه‌ها را به حدس و گمان‌هایی درباره این دو واداشت.

کارداشیان با فوتبالیست سابق آمریکایی وارد رابطه شد!
کد خبر : ۱۸۹۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- دو روز پس از آن و در ششم ژوییه،رسانه ای به نقل از یکی از نزدیکان آنها نوشت که این دو در مهمانی با یکدیگر اغواگرانه حرف می‌زدند.
فرد مذکور ادعا کرد که آنها در طول روز با یکدیگر کنار ساحل بودند و دوباره شب با همدیگر رقصیدند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، منبع دیگری به نشریه «پیپل» گفت که کارداشیان و برادی به ندرت با یکدیگر صحبت و حتی احوال‌پرسی کردند.

با این حال، شخص دیگری ادعا کرد که آنها با یکدیگر دوستند و احترام زیادی برای همدیگر قائلند.

این منبع اضافه کرد که کیم روی بچه‌ها و کسب و کارش بسیار متمرکز است و در حال حاضر با کسی در رابطه نیست.

باورتان میوشد کیم کارداشیان با فوتبالیست سابق آمریکایی وارد رابطه شده است؟!

هر چند منبع اول ادعا می‌کرد که کیم، به دوستانش گفته است که عاشق تام است، اما منبع جدیدی به دیلی میل بر رابطه دوستانه آنها تاکید کرد.

این منبع گفت که نمی‌دانم چرا این همه شایعه در مورد برادی و کیم به راه افتاده است، در حالی که آن شب تام با امیلی راتاکوفسکی وقت می‌گذراند و تمام شب را با یکدیگر بودند.

مهمانی مایکل روبین، در روز چهارم ژوییه، پر از مهمانان سرشناس و مشهور بود. «بیانسه، جی زد، لئوناردو دی‌کاپریو، هیلی بیبر و کندال جنر» از جمله کسانی بودند که در این مهمانی حضور داشتند.

۰
ارسال نظر