قرار عاشقانه خانم خواننده و آقای بازیگر هالیوودی در مسابقات تنیس!

کیتی پری خواننده مشهور آمریکایی و نامزد بازیگر بریتانیایی‌اش اورلاندو بلوم برای قرار عاشقانه خود به مسابقات تنیس ویمبلدون رفتند.

قرار عاشقانه خانم خواننده و آقای بازیگر هالیوودی در مسابقات تنیس!
کد خبر : ۱۸۷۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - کیتی پری خانم خواننده 38 ساله و اوردلاندو بلوم بازیگر موفق 46 ساله به تماشای سومین روز از مسابقات ویمبلدون رفتند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، کیتی پری و اورلاندو بلوم در حال لذت بردن از قرار عاشقانه خود در ویمبلدون دیده شدند.

این زوج در روز سوم این مسابقات تنیس مشهور در لندن، در حال لذت بردن از قرار عاشقانه خود و تشویق بازیکنان بودند.

کیتی پری و اورلاندو بلوم در مسابقات ویمبلدون

خانم خواننده 38 ساله یک تاپ مشکی براق همراه با یک کراوات خال خالی بزرگ به تن داشت. او همچنین یک عینک آفتابی به صورت داشت و چتری‌های کوتاه و جدیدش را به نمایش گذاشته بود.

در همین حال، نامزد بازیگر او یک کت و شلوار سرمه‌ای راه راه و کراوات همسان به تن داشت. اورلاندو با عینک آفتابی خود ظاهری جدی و رسمی داشت.

حمایت کیتی پری از نامزدش!

این زوج در سال 2016 در یک مهمانی پس از جشن گلدن گلوب با هم آشنا شدند. کیتی پری و اورلاندو بلوم یک فرزند مشترک دارند. دختری به نام دیزی داو، که ماه آینده 3 ساله می‌شود.

کیتی پری پیش از این در توصیف مادر شدن گفته بود: «بهترین حس جهان است. این تجربه کل زندگی شما را تغییر می‌دهد.»

اخیراً کیتی پری به طور انحصاری در مورد عهد هوشیاری و نوشیدنی الکلی نخوردن میان خود و نامزدش صحبت کرده است. این زوج پس از یک رویداد کوکتل در شهر نیویورک تصمیم گرفتند به مدت سه ماه الکل مصرف نکنند.

کیتی پری و اورلاندو بلوم در مسابقات ویمبلدون

«برای من، این فرصتی برای تنظیم مجدد بود. ما به حالت اولیه برگشتیم. این فرصتی عالی بود که اجازه بدهم بدنم کمی به عقب برگردد. یک رابطه بسیار خوب فقط با یافتن تعادل امکان پذیر است.»

پری همچنین توضیح داد: «ما این تصمیم را گرفتیم زیرا او در حال فیلمبرداری در لندن است. این پروژه نیازمند تمام تمرکز او است. من نیز می‌خواستم از چنین فرصت خوبی استفاده کنم و از او حمایت کنم

. انجام هر کاری واقعاً سخت است. چه پاکسازی یا تنظیم مجدد، مگر اینکه شریک زندگی شما در راه همراهیات کند. انجام این کارها با شریک زندگیتان بسیار آسان‌تر می‌شود.»

۰
ارسال نظر