عکس/ استوری احساسی مامک جمشیدی برای تولد علی انصاریان

مامک جمشیدی خواهر فوتبالیست سابق پژمان جمشیدی استوری احساسی را در صفحه مجازی اش به مناسبت زادروز علی انصاریان منتشر کرده است.

primary_image
کد خبر : ۱۸۷۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- با اینکه سه سال از فوت باورنکردنی علی انصاریان ستاره فقید فوتبال ایران می گذرد اما همچنان اغلب فوتبال دوستان از او به نیکی یاد می کنند.

همین امر سبب شده که در ساعات گذشته اغلب چهره های مشهور کشور با انتشار پیام هایی در فضای مجازی زادروز او‌ را گرامی داشته اند.

در همین راستا اکنون مامک جمشیدی خواهر پژمان جمشیدی که از دوستان بسیار نزدیک مرحوم انصاریان بوده با انتشار یک استوری احساسی تولد ستاره محبوب پرسپولیس را تبریک گفته است.

او در این رابطه با انتشار تصویری از علی انصاریان در صفحه شخصی اش نوشته است: «داداش علی جانم تولدت تو آسمونا مبارک»

مرحوم انصاریان در تاریخ ۱۵ بهمن ۹۹ پس از ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان درگذشت.

عکس/ استوری احساسی مامک جمشیدی برای تولد علی انصاریان

بخوانید: ویدیو/ هادی چوپان حریف تازه نفس اش را معرفی کرد

تصویری دیده نشده که خواهر پژمان جمشیدی از علی انصاریان منتشر کرد

به گزارش وقت صبح، مرحوم علی انصاریان ستاره سابق تیم پرسپولیس در زمان حیات اش همواره یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین بازیکنان فوتبال در نزد اقشار مختلف جامعه بود.

شاید همین امر سبب شده که با گذشت دو سال از فوت دردناک این چهره مطرح هنوز اغلب مردم و چهره های مشهور مرگ ناگهانی این مدافع جنگجوی پرسپولیسی ها را باور نکرده اند.

در همین رابطه اکنون مامک جمشیدی خواهر پژمان جمشیدی بازیگر مطرح سینما که این روزها در کانادا زندگی می کند با بازنشر پستی قدیمی از علی انصاریان از او یاد کرده است.

البته خانواده جمشیدی از دوستان نزدیک این چهره فقید و محبوب فوتبال بودند و همواره در هر شرایطی از علی انصاریان به عنوان برادرشان یاد می کردند.

۰
ارسال نظر