“گریس برنز” راه مادر سوپرمدلش را ادامه خواهد کرد!

دختر 19 ساله مدل موفق کریستی تورلینگتون فعالیت خود در دنیای مد و فشن را با حضور در نمایش مد ویکتوریا بکهام در فلورانس آغاز کرد.

“گریس برنز” راه مادر سوپرمدلش را ادامه خواهد کرد!
کد خبر : ۱۸۲۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - گریس برنز در ایتالیا در حالی که مدل لباس سفید بلندی از برند ویکتوریا بکهام بود، جمعیت را شگفت زده کرده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، گریس برنز راه مادرش را دنبال خواهد کرد! دختر کریستی تورلینگتون مدل و بازیگر و همسر فیلمسازش اد برنز، روز چهارشنبه اولین حضور خود بر روی یک صحنه نمایش مد را تجربه کرد. گریس برنز یکی از مدل‌های همکاری برند فشن وگ و لوئیزاویاروما بود.

در این نمایش، گریس 19 ساله یک لباس سفارشی سفید از ویکتوریا بکهام به تن داشت.

این پیراهن با الهام گرفتن از پیراهن سبز رنگ ویکتوریا برای نمایش بهار 2023 طراحی شده است. بلا حدید سوپر مدل مشهور این پیراهن را بر روی صحنه نمایش مد به تن داشت.

گریس یک آرایش مینیمالیستی براق با رژ لب قرمز روشن داشت. پس از این نمایش مد، گریس در رسانه‌های اجتماعی از برگزارکنندگان تشکر کرد. پست او شامل مجموعه‌ای از ویدیوها از باند فرودگاه و عکس‌های پشت صحنه بود.

خداحافظی سوپرمدل مشهور در 25 سالگی!

«من بسیار سپاسگزارم که امکان تجربه حضور در این نمایش مد را به عنوان اولین نمایشم داشته باشم. از تمام افرادی که این امکان را برایم فراهم کرده‌اند تشکر می‌کنم. کاش می‌توانستم تک تک شما را در آغوش بگیرم.»

ویکتوریا بکهام نیز به مناسبت اولین حضور این مدل، تصاویری را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. اوایل امسال، گریس و مادر 54 ساله‌اش، در کمپین کارولینا هررا در کنار یکدیگر حضور پیدا کردند.

تورلینگتون کار خود را در 14 سالگی آغاز کرد. او همزمان با سوپرمدل‌های مشهوری مانند نائومی کمپبل و لیندا اوانجلیستا به شهرت رسید.

در 1994 در حالی که او تنها 25 سال داشت برای همیشه از دنیای

مد و فشن خداحافظی کرد. او در مصاحبه‌ای درباره دلیل خداحافظی خود گفت: «ترجیح می‌دهم وقتی که خودم می‌خواهم به حرفه‌ام پایان دهم. به جای اینکه شخص دیگری این کار را برای من انجام دهد. من می‌دانستم که فعالیت در این صنعت مدت کوتاهی خواهد داشت.»

با وجود خداحافظی تورلینگتون در سال 2019 برای هفته مد نیویورک در نمایش مد برند مارک جاکوبز به صحنه نمایش مد بازگشت.

۰
ارسال نظر