سامان ویلسون: جرات ندارم با امیر تتلو “فیت” بدهم!

چند شب پیش در کلاب هاوس از تتلو سوال شد همکاری با سامان ویلسون به کجا رسید؟

سامان ویلسون: جرات ندارم با امیر تتلو “فیت” بدهم!
کد خبر : ۱۵۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - دنیای رپرها این روزها بسیار عجیب شده است. از نفوذ مافیای شرطبندی تا درگیری های ساختگی برای جذب مخاطب و فحاشی تا فروش مشکوک کاور آلبوم جنگل توسط سروش هیچکس.

حرف های جدید سامان ویلسون رپر گروه زدباری هم در نوع خود جالب است. او که به تازگی آهنگی با مهراد هیدن پر از کلیشه های جنسیتی و فحاشی منتشر کرده است گفته می‌ترسد با امیر تتلو، خواننده آر اند بی ساکن ترکیه فیت بدهد.

ماجرا از آنجایی شروع شد که قرار بود این دو با هم همکاری مشترک داشته باشند تا چند شب پیش در کلاب هاوس از تتلو سوال شد همکاری با سامان ویلسون به کجا رسید؟

بخوانید: ویدئو/ امیر تتلو از سایت‌های شرطبندی جدا شد

لغو همکاری امیر تتلو و سامان ویلسون

تتلو پاسخ می دهد شش ماه است قرار است سامان شعر بنویسد و بفرستد اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

امروز ویلسون دلیل عدم همکاری با تتلو را ترس عنوان کرد. او گفت اگر تتلو ایران بود یا خود او خارج بود همکاری می کرد. به گزارش وقت صبح این گفته سامان ویلسون در حالی بیان شده که سهراب ام جی دوست صمیمی او داخل ایران است و با تتلو هم چند همکاری از جمله در آهنگ نردبون داشته است.

ویلسون می‌گوید کارهای تتلو را دوست دارد و او برایش مهم است اما خودش برای خودش مهم تر است و این همکاری را کنسل اعلام کرد.

سامان ویلسون کیست؟

سامان رضاپور ملقب به سامان ویلسون متولد بیست و هفتم ماه آذر سال ۱۳۶۴ تهران است. او تحصیلات دبستانی خود را در شهر تهران گذرانده است و مقطع راهنمایی و دبیرستان خود را در کشور انگلیس ادامه داده است.

ویلسون در شهر لندن انگلیس از سنین نوجوانی زندگی کرده است و در مدارس آن جا با یک خواننده ایرانی دیگریعنی مهراد مستوفی راد یا همان مهراد هیدن آشنا شده است.

و از همان نوجوانی رفاقت سنگینی را با یکدیگر آغاز کرده اند که این رفاقت تبدیل به همکاری ها و رفاقت های بزرگی در آینده کاری آن‌ها شد.

این دو آرتیست سرشناس موسیقی هیپ هاپ که تا کنون در سبک های مختلف این موسیقی مانند گنگستا رپ و رپ راک و آن هم رپ پارسی فعالیت های بسیاری داشتند در سال ۱۳۸۰ هجری شمسی تصمیم گرفتند تا با یکدیگر یک گروه رپ فارسی را تشکیل دهند و نام آن را زدبازی گذاشتند.

این گروه بعد از این همه سال همچنان به عنوان یکی از بزرگترین گروه های رپ و هیپ هاپ شناخته می شود و بعد از مدت ها از هم پاشیدن گروه اکنون دوباره با جمع شدن اعضای قدیمی دور یکدیگر فعالیتش را از سر گرفته است.

برخی هواداران رپ فارسی سامان ویلسون را در کنار سروش لشکری معروف به سروش هیچکس جزو پدران و شروع کنندگان رپ فارسی و کلا موسیقی هیپ هاپ در ایران می دانند.

۰
ارسال نظر