گروه بلک پینک چطور مشهور شد؟

بلک پینک (Black Pink) یک گروه  موسیقی در کره جنوبی است که توسط YG Entertainment تشکیل شده است.

گروه بلک پینک چطور مشهور شد؟
کد خبر : ۱۰۰۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - اعضای بلک پینک Jisoo، Jennie، Rosé و Lisa هستند. این گروه در آگوست 2016 با تک آلبوم خود به نام «Square One» شروع به کار کرد که شامل دو قطعه «Whistle» و «Boombayah» بود، که به سرعت در لیست پرفروشترین آهنگ‌های بیلبورد قرار گرفت.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بلک پینک، پرفروش‌ترین گروه دخترانه موسیقی در کشور کره جنوبی است. این گروه در طول دوران حرفه ای خود رکوردهای آنلاین متعددی را شکسته است

. موزیک ویدیوهای «Kill This Love» محصول سال ۲۰۱۹ و «How You Like That» محصول سال ۲۰۲۰، هر کدام رکورد بیشترین بازدیدکننده‌ موزیک ویدیو را در 24 ساعت اول انتشار کسب کرده‌اند، که دومی سه رکورد را شکست و دو رکورد گینس را نیز به ثبت رساند.

آن‌ها اولین گروه موسیقی و بازیگر زن کره‌ای هستند که پنج موزیک ویدیو دارند که هر کدام یک میلیارد بازدید در یوتیوب دارند.

بیشترین اشتراک موسیقی در این پلتفرم و اولین گروهی که به بیش از 75 میلیون دنبال کننده رسیده است. همچنین این گروه پرطرفدارترین گروه دخترانه موسیقی در Spotify است.

ادامه شهرت بلک پینک

بلک پینک در حال حاضر یکی از برترین گروه های kpop است و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. نه تنها موسیقی، بلکه چهار عضو گروه نیز به عرصه مد نفوذ کردند و به نماینده بسیاری از برندهای لوکس در سراسر جهان تبدیل شدند.

از این رو، بسیاری از شرکت های مدیریتی می خواهند گروهی مشابه راه اندازی کنند که می تواند به اندازه دختران YG موفق باشد. با این حال، تقریبا هیچ گروهی نمی تواند آنطور که انتظار می رود موفق باشد.

به گفته یک منتقد موسیقی، راز موفقیت BLACKPINK ترکیبی از استعداد و تصویر است. کیم یانگ دایی گفت: «شما استایل قوی، تصویری مجلل و زیبا دارید. این یکی از دلایلی است که دختران به مدل محبوب طرفداران کی‌پاپ در جهان تبدیل می شوند.»

گروه BLACKPINK درخشش و‌ موفقیت خود را به وضوح از زمان اولین نمایش خود نشان داده است. آنها نه تنها در موسیقی، بلکه در مد و تصویر نیز برجسته هستند. اعضا از موارد فوق استفاده کردند تا آن را به برند خود تبدیل کنند.

در ترکیب با مارک های معروف مد، تصویر دختران بیشتر بهبود می یابد. این BLACKPINK امروز را به ارمغان می آورد - گروهی که با یک تصویر مجلل و مد روز مرتبط است. " - منتقد موسیقی نظر می دهد.

به طور معمول، مردم ممکن است فکر کنند که باید ایمان داشته باشند که می توانند به چیزی دست یابند. با این حال، به گفته لیسا، یک فرد واقعاً موفق این ذهنیت را دارد که قبلاً به هر چیزی که می‌خواهد دنبال کند، دست یافته است. لیسا ، یکی از اعضای بلک پینک در این رابطه می‌گوید:

« مثلا اگر می خواهیم جذاب باشیم ابتدا باید باور کنیم که خیلی جذاب هستیم »

این ممکن است برای برخی افراد غیرمعمول باشد، زیرا معمولاً سعی می‌کنید چیزی شوید و وقتی به آن رسیدید، به خودتان اجازه می‌دهید آن را باور کنید. این ذهنیت، که شباهت‌های زیادی به قانون جذب نشان می‌دهد، به‌طور گسترده توسط هزاران سلبریتی‌های موفق، مانند اپرا وینفری، لیدی گاگا، ویل اسمیت و غیره مورد استفاده و تحسین قرار می‌گیرد.

لیسا از عملکرد یکی از کارآموزان پس از افزایش اعتماد به نفس او بسیار خشنود بود و نشان داد که اگر باور داشته باشید که می‌توانید خوب کار کنید، این فقط می‌تواند به شما کمکی کرده باشد.

جای تعجب نیست که لیسا وقتی می داند چگونه از یکی از قدرتمندترین نیروها استفاده کند: قدرت ذهن و تفکر مثبت، به چنین موفقیت قابل توجهی دست یافته است.

لیسا با همه جوانانی که رویاهای بزرگی در سر دارند، فرمول موفقیت خود و گروهش را خیلی ساده به اشتراک می‌گذارد :

۱. به خودتان ایمان داشته باشید

بسیاری از ما منتظر دریافت سیگنالی هستیم تا روی رویای بزرگ خود کار کنیم. ما از اینکه اوضاع چگونه پیش خواهد رفت می ترسیم، اما لیسا به ما این شهامت را داده است که خودمان را باور کنیم.

سال 2021 برای بسیاری از مردم سال رشد بوده است، زیرا زمانی برای قدردانی از عزیزان خود و پیگیری حرفه خود دارند. به توصیه لیسا باید بری دنبال شغل رویایی خودت بری!

او به همه ستایشگران جوان خود توصیه می کند تا بهترین نسخه خودشان شوند. مثبت بودن او برای ما انگیزه‌بخش است تا به اهداف خود در زندگی دست پیدا کنیم.

۲) از قانون جذب پیروی کنید

من فکر می کنم رهبر Blackpink واقعا برای هر یک از ما الهام بخش است. همه ما باید از سخت کوشی، تلاش های خستگی ناپذیر و فداکاری او برای حرفه اش درس بگیریم.

نظر شما در مورد او چیست؟ آیا به توصیه های او عمل می کنید یا نه؟ در بخش دیدگاه ها به ما اطلاع دهید!

https://www.koreaboo.com/stories/blackpinks-lisa-youthwithyou-success-secret-law-attraction/

https://yaay.today/kpop/Lisa-Manoban-reveals-the-secret-to-her-global-success-20201229-0006.html

https://newsbeezer.com/vietnameng/finally-someone-can-explain-the-secret-of-blackpinks-miracle-success/

ترجمه: وقت صبح

۰
ارسال نظر